Gå til innhold

Fjernkontroll til 1 037 000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Da hadde jeg heller kjøpt meg en Volvo V70R AWD med alt utstyr for samme prisen...

6306683[/snapback]

 

kunne kjøpt mange sånne volvoer for prisen på en sånn skriver :) ...

hmm, en eldre porsche 911 turbo med den orginale martini paintjoben frister... :hmm:

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte har jeg nå sendt en mail til cshop, men det virker ikke som om de har lyst til å svare meg. Under følger mailen jeg sendte til dem, kanskje de ble fornærmet?

 

QUOTE(

mail to: cshop

from: Teater)

Hei,

 

Det ser for meg ut som om det kanskje er en feil i prisen på en av varene deres,

http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:722943;c:36210;r:pg

MICROSOFT Media Center Remote Control 1 086 799,- (1 358 499,- inkl. mva)

 

Dette må da være feil? Beklagelig vis er det blitt harselert litt over denne varen på hardware.no og jeg vil ikke tro dette er spesielt god reklame for dere.

 

Det blir sagt i forumet jeg nevner over at noen har prøvd å kontakte dere angående dette før, men det ser ikke ut til at det er blitt gjort noe med.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=578100&st=0

 

Jeg sender ikke denne mailen til dere for å klage, men heller fordi det interesserer meg å høre hvordan noe slikt forekommer. Skulle det for eksempel vært er komma der et sted?

 

Lykke til, “keep up the good work”

 

Med hilsen

-------------

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:!: Ha ha….de har gått konk…siden deres er i vertfall nede.

De har vist fått mye pepper i det siste.

De gadd heller alderig å svare på mailen min.

Kanskje de prøvde å tjene inn noen tapte millioner på å selge fjernkontroller med litt ekstra fortjeneste.

Lenke til kommentar

Greit det er kanskje å trekke en hastet slutning, men det ser vel ikke akkurat ut som det går som smør hos ”CONSENSUS AS”. Siden har verdt nede i snart en uke, og som du nevner har de byttet daglig leder og styremedlemmer som andre skifter sokker.

Kommer de seg opp av denne gropen fortjener de stor respekt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ikke for å være stygg, men jeg hadde rett. Jeg var kanskje litt tidlig ute med å konstatere det, men spådommen gikk trossalt i oppfyllelse.

Jeg refererer Brønnøysundregisteret:

 

Ved Oslo byfogdembete er det åpnet konkurs i boet til:

Navn/foretaksnavn: CONSENSUS AS

Adresse: Sagv 21 E

0459 OSLO

 

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=975809668

 

Så jeg vet ikke, kanskje dette var et siste forsøk på å redde økonomien? Selge fjernkontroller til over en mill. :cool:

?

 

P.S. For de som ikke gidder å lese alle postene, consensus AS er firmaet som drev cshop.no.

For de som ikke gidder å lese noen av postene kan jeg jo forklare at det hele gjaldt en fjernkontroll cshop.no solgte til 1 037 000,- (norske kroner). Som også senere gikk enda mer opp i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...