Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Oppdeling av forum i MC og Moped?

Skal MC-forumet deles i to?  

224 stemmer

1. 1. Skal MC-forumet deles i to?

• Ja, ved 80ccm
      50
    • Ja, ved 125ccm
      116
    • Ja, ved 250ccm
      21
    • Nei, forumet skal ikke deles opp.
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns for min del at det bare kan være slik det er. Er ikke SÅ mange her uannsett.

Dessuten, så får jo dette det til å virke som om moped er totalt lavmål, mens de som har penger skal få være i samme kategori som tungsyklene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

52%+ mener at forumet burde deles opp ved 125cc grensen, 10% mener 250cc grensen. La brukere bestemme kanskje? Jeg synes selv ikke det er så utrolig interessant med alle mopedpostene I forhold til sykler som er kapable til å nå 200km/t (selvfølgelig ikke originale, sier seg selv). Moped er og blir en lett utvei til transport for sitt eget kjøtt med minimal underholdning.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Med tanke på hvor ekstremt uaktivt denne delen av forumett tross alt er synst jeg det ikke er noe vits å dele opp , for det blir vel 4-5 poster på den delen for de med litt større sykkel og resten for 50-125cc og dermed veldig lite vits :p

Skrevet
Med tanke på hvor ekstremt uaktivt denne delen av forumett tross alt er synst jeg det ikke er noe vits å dele opp , for det blir vel 4-5 poster på den delen for de med litt større sykkel og resten for 50-125cc og dermed veldig lite vits :p

7942749[/snapback]

har du noen teori på hvorfor det er så daut her da?

mangel på brukere, norges største forum?

hadde mc delen blitt godt oppdelt, mekking, stylig, moped generelt og mc generelt. for eksempel.

hadde det blitt mye mer orden og ryddig. jeg tror det ville blitt mye mer aktivt her etter hvert da.

tror du MP ville blitt så stor om de aldri hadde delt det opp og laget nye kategorier etter hvert?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg synst moped og scooter måtte hatt en egen kategori, mens lettmc og større mc kunne hatt en kategori. Altså en kategori for 50cc og en for 125cc og oppover.

Skrevet

Del opp, for min del så gidder jeg ikke å gå inn her for å lese om MC hvis det oversvømmes av mopedtråder. Desverre.

Deler man de opp så kan man lese en av dem, eller begge deler hvis man vil!

Skrevet (endret)

Jeg tror det hadde hvert bra med en oppdeling for moped/lett, og en for mellomklasse/tung. :)

Eller noe liknende,selfølgelig!

Endret av Leaf
  • 2 uker senere...
Skrevet
blir det noe av den oppdelinga eller?

8308051[/snapback]

Tviler men det hadde vært kjekt.

8387667[/snapback]

er ikke så farli da....det er ja så å si bare moped folk som er her da....sjeldent motorsykkelfolk...

Skrevet

Forumet bør ikke oppdeles, da det ikke er så særlig stor aktivitet i MCforumet her.

Hvis det hadde vært litt futt i forumet her, så kunne vi kanskje delt opp litt, men siden aktiviteten er såpass lav er det ingen grunn til foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...