RastaXP Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Yo, har et problem med Firefox. Plutselig en dag åpna jeg den og alt var nullstilt, og søkemotorene var borte. Så jeg installerte på nytt og la til bokmerkene mine, men til min store overraskelse var fortsatt søkemotorene borte. Jeg snakker altså om de standard search plugin'ene som følger med (Google, Telefonkatalogen, Ordbok. osv). Jeg gikk så til Firefox directory'et og så der. Og ja, alle lå der i search plugin mappa. Merkelig, med andre ord. Hvordan kan jeg legge de til igjen? Endret 15. mai 2006 av lord_vivec9
tore_v1 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Du kan jo bare installere de fra plugin siden? Det er vel det enkleste tror jeg.
Überadri Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Alle pluginsene (de norske og) skulle da ligge på pluginsiden, bare søk etter dem. Jeg hadde et lignende problem for en stund siden, og da viste det seg at det var blitt laget en ny (blank) profil av seg selv som jeg logget inn med istedenfor den vanlige profilen min (hvor alle mine extensions, plugins og bokmerker var). Hvis du vil sjekke om det er tilfelle: Start -> Run/Kjør -> skriv "firefox.exe -p" -> Enter. Da skal profilemanager komme opp. Velg "default" (som antagelig er den profilen du egentlig bruker).
RastaXP Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Ja, der fikk jeg det til å funke. Visste seg at Profilen var slettet, så måtte lage en ny. Takk for ze help
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå