Gå til innhold

SPAM LOVER. Hvem gjelder?


Anbefalte innlegg

Hvorvidt du vil lykkes er vanskelig å si - men svært få er villige til å betale for den tjenesten du ønsker å tilby ettersom det finnes store etablerte bedrifter som gjør det samme. Tenker da bl.a på gul.no og ikke minst telefonkatalogen.no.

 

Husk at disse har brukt enorme ressurser på markedsføring - og tjener fortsatt ikke penger. Hvilke fortrinn mener du selv at du har som gjør at du vil lykkes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjære wlan

 

du er tydligvis en person med mange kunnskaper. men dine moralske skrupler trekker jeg mer i tvil. det virker på meg av dine innlegg, og din fremtoning at du kun er ute etter å tjene deg noen kjappe kroner...

 

vi som har vært med på nettet en stund husker tilbake i tid, og erindrer noen som skulle starte et stort gambling-selskap på nettet. før du sier noe som helst, ja, jeg vet at det er i en helt annen bås enn din, men typene som stod bak (jeg husker faktisk ikke navnet på firmaet, eller personene, men opplegget var enkelt)

de hauset opp i media at dette kom til å bli det neste store, og at dette skulle de tjene masse penger på. da det nærmet seg lanseringsdato, så solgte disse menneskene seg ut av HELE driten, og la alt ansvaret over på de nye eierne... resultatet ble jo at ingen tjente noenting, bortsett ifra han karen som startet det... firmaet ble aldri startet heller... kun på papiret

 

moralsk forkastelig? JA!

lovlig? JA, desverre

 

 

så litt over på spam-delen din. kan du være så snill å legge ut din e-mail-adresse her i forumet? slik at ALLE brukerne som er her kan spamme din innbox? etter en stund, så skjønner vel til og med du opplegget...

det vil nok føre til at du innfører automatsik utestengelse av all e-post som begynner med "nyoppstartet jalla-firma trenger mange kunder for å overleve i markedet"

irriterende? JEPP

tidkrevende: Oh Yeah!

idiotisk? selvklart!

 

du må få med deg at lignende tilbud har alltid vært på nettet, og ingen bryr seg om dem lenger! kald reklame preller av på folk som vann på gåsa. daglig så utsettes du og jeg og alle andre i norges land i snitt for ca 2000 reklame inntrykk hver eneste dag! om du i tillegg skal bli en av dem...

 

 

du nevnte også noe om å oppgi fullt navn på slutten av spammet ditt (jalla-tilbud i epost er spam)... hvor lang tid tror du da at det går før telefonen din er stengt? før huset ditt står uten strøm? om du setter i gang med de spam-planene dine, så tipper jeg at det vil gå ca alt i mellom 2 timer til max 3 dager, om du da kommer ut for rette personen i andre enden. regn også med å få trusler og andre glad-nyheter tilbake. regn også med at noen (de som gidder å svare) kommer til å si følgende :"vi har en tjeneste per i dag som vi allerede er fornøyd med. på det nåværende tidspunkt er det fullstendig uaktuelt å bytte over til ditt firma som ikke har vært på markedet enn mer enn 7 dager. vi håper på en snarlig konkursmelding i fra deg"

 

lykke til med ditt jalla-prosjekt. du kommer til å trenge det. for du er ikke alene om denne ideen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...