Stoly Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er en av de personene som er så dumme at vi venter og venter og venter på at noe bedre skal komme. Akkuratt nå venter jeg på en ny versjon av xbox360 som jeg har hørt flere på forumet har nevnt. Er noe sannhet i dette? Ny versjon med mindre støy? Innebygd HD DVD spiller? Større harddisk? Har noen en link eventuelt til mer informasjon om dette og hvor lenge tror dere vi må vente på dette? PS. er lei av å vente dum som jeg er!
Teldar Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Box'en koster det samme som en god tur på by'n. Ingen grunn til å vente. Vifta hører du ikke når du spiller. Harddiskstørrelsen er ikke noe problem. Hd dvd spiller kommer til subsidiert pris rundt juletider. Så sitt ikke der å klø deg på pungen - ut & kjøp!
Stoly Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Godt sagt, men jeg er fortsatt spent på om det kommer en ny versjon eller om dette er bare oppspinn.
Chaqwa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Kommer jo nye versjoner hele tida sikkert. Men den største forandringa får du i begynnelsen av 2007, den får ny CPU som skal redusere varmeutviklingen osv.
Stoly Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Det hørtes interessant ut. Noen som har en link evt?
stekri88 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Kanskje greit å nevne at den med ny CPU ikke er noe sterkere.... Og som mange sikkert har merka har E3 gått hardt utover harddisken, kommer det no større snart el?
Chaqwa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det hørtes interessant ut. Noen som har en link evt? 6106500[/snapback] http://www.gamespot.com/news/6148098.html
Dragon Hunter Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det er vel Blu-ray-drive som skal komme til 360, og ikke HD-DVD-drive?
Dinsdale Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det kommer en HD-DVD drive. Grunnen er at kampen ikke er over og MS støtter HD-DVD. Blir BR det nye optisk lagringsmedie vil MS helt sikkert lansere en slik en også.
roolf Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det er ikke Blu-ray som kommer til 360, men HD-DVD. Ellers er det vel ventet at neste versjon av 360 kommer til å bli litt mer stille. Det samme skjedde jo med xbox. DVD-spilleren på min 360 bråker i alle fall så mye at jeg trolig kommer til å selge 360en og kjøpe en ny når en stille versjon kommer. Mulig at en ekstern HD-DVD kan fikse problemet. I så fall beholder jeg min.
Goliath Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Ny versjon med mindre støy? 6106385[/snapback] Har allerede kommet en 360 som støyer mindre enn de første partiene. DVD-ROM'en ble byttet ut med en som støyer mindre.
3000 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 som sagt det vil komme en extern HD-DVD spiller til 360. M$ har sagt at di ikke vil bygge inn HD-DVD spillere i 360 da dette ville gjøre di som allerede har kjøpt 360 uten HD-DVD ganske irritert.. eg ville værtfall blitt småsur selv om eg ikke trenger HD-DVD i det heletatt :!:
- mOtz^ - Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 De kan jo umulig slutte å lage "spille på dvd plate"-løsninger, da det allerede er solgt mange eksemplarer av dem. Tar ikke helt poenget jeg: Er det for at det skal høres bedre ut; xbox 360 med HD-DVD/Blueray, eller er det bare for å snike seg rundt den nye hacka firmware som er sluppet, og som kommer til å utvikle seg?
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 De kan jo umulig slutte å lage "spille på dvd plate"-løsninger, da det allerede er solgt mange eksemplarer av dem. Tar ikke helt poenget jeg: Er det for at det skal høres bedre ut; xbox 360 med HD-DVD/Blueray, eller er det bare for å snike seg rundt den nye hacka firmware som er sluppet, og som kommer til å utvikle seg? 6111344[/snapback] Poenget er vel å gi folk en billig HDDVD-spiller, uten å tvinge dem til å kjøpe den. Hadde HDDVD vært standard i 360en, ville konsollen selvfølgelig også vært dyrere, og jeg er i hvert fall ikke interessert i å betale ekstra for et format jeg ikke har interesse av, og som i tillegg kan floppe totalt, enten det er HDDVD eller Blu ray.
medlem-90636 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ny versjon med mindre støy? 6106385[/snapback] Har allerede kommet en 360 som støyer mindre enn de første partiene. DVD-ROM'en ble byttet ut med en som støyer mindre. 6108044[/snapback] Der er jeg uenig med deg... Jeg kjøpte min første xbox360 ved release i Desember, og har aldri hørt noe støy fra den. Forrige uke kjøpte jeg en til slik at jeg og typen kan spille sammen, og den "bråker" mer. Har sjekket, og de har forskjellig DVD-ROM.
Stoly Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Linn Christin: kunne du prøvd å finne ut om det er mulig å se forskjell på de dvd rom'ene. På den måten kunne man kanskje unngå å kjøpe den mest støyende versjonen. Noen andre som vet om det er mulig å se forskjellen i butikken eller lignende?
medlem-90636 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Linn Christin: kunne du prøvd å finne ut om det er mulig å se forskjell på de dvd rom'ene. På den måten kunne man kanskje unngå å kjøpe den mest støyende versjonen. Noen andre som vet om det er mulig å se forskjellen i butikken eller lignende? 6113351[/snapback] Jeg ser det lett, ved å åpne CD-skuffen kan jeg se hvilken som er gammel og hvilken som er ny. Dette har vært illustrert med bilder tidligere, men jeg kunne sikkert ordnet nye dersom du ikke finner det. tråden med bildene i het noe slik som xbox360 AKA støvsuger tror jeg.
roolf Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det finnes som sagt en tråd her om disse forskjellige DVD-typene. Felles for tilbakemeldingene er at noen skriver at begge typene bråker, mens andre mener begge er stille. Mao. vanskelig å si noe generelt. På den annen side er det vel få som har gjort noen direkte sammenlikning.
3000 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 eg har hatt begge versjonene med hitachi(den gamle dvd rom) og samsung dvd rom. og begge bråket like mye. så folk må ikke blindt stole på at samsung dvd romen er så mye stillegående og vente med å kjøpe av den grunn.. men det kan og være eg som var uheldig.. da, noe eg tviler på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå