Gå til innhold

Abstrakt vektor geometri i både 2d og 3d


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Så du mener at titler som "Nybegynner ønsker kritikk" og "Hva synes dere om bildene" er mer forklarende enn mitt? Idiotisk. Ser det sånn siden du ikke har lagt inn noe på de trådene.

6104335[/snapback]

Vi er avhengige av rapporter fra dere brukere (denne tråden ble rapportert av en bruker). For vi har null sjanse til å gå over alt som skrives av innlegg, da det skrives tusenvis av innlegg hver dag. Har du rapportert de trådene du mener har dårlig emnefelt? Ikke? Hva klager du over da?

 

Mer off-topic i denne tråden, og den stenges.

Lenke til kommentar
Mr. Vector! :thumbup:

Jeg digger slik design og enkelheten i det. Meget bra arbeid. har du laget alt fra grunnen selv eller har du brukt en bakgrunn? Selv så ville jeg kansje ha bruke strålene fra en sidestilt sol feks. og ikke midtstilt som nå.

6103259[/snapback]

 

 

Jeg digger også slik design. Alt er laget fra grunn. Figuren i midten lagde jeg i 3dsmax. Skal kanskje fikse det med sola, vet ikke helt ennå, men skal ihvertfall prøve meg på flere sånne bilder :)

 

Så du mener at titler som "Nybegynner ønsker kritikk" og "Hva synes dere om bildene" er mer forklarende enn mitt? Idiotisk. Ser det sånn siden du ikke har lagt inn noe på de trådene.

6104335[/snapback]

Vi er avhengige av rapporter fra dere brukere (denne tråden ble rapportert av en bruker). For vi har null sjanse til å gå over alt som skrives av innlegg, da det skrives tusenvis av innlegg hver dag. Har du rapportert de trådene du mener har dårlig emnefelt? Ikke? Hva klager du over da?

 

Mer off-topic i denne tråden, og den stenges.

6104390[/snapback]

 

Beklager at jeg ikke vet hvordan modereringen av dette forumet foregår. Men prøv å smil litt, det hjelper.

Lenke til kommentar
Kjempefint! Hvilket program har du brukt, og hvordan har du laget det? Nydelig. <3

 

Tror dog at dette emnet hadde passet bedre inn i kategorien Forum > Digital foto og video > Visuell kreativitet. :)

6108401[/snapback]

 

Har brukt 3dsmax, illustrator og photoshop. Figuren i midten er 3dsmax mens alle objekter rundt er illustrator. Dermed la jeg alt inn i photoshop og satte det sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...