Dynejonas Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hei. I påskeferien var jeg på TG. Jeg var så heldig når jeg grindet i silithus at Destiny droppet for meg. Den kunne jeg jo selge for en slant og fikk fortalt at den var verdt ca. 200g. Noen i guilden min sa at Lluf(gnome mage) i guilden min var interesert. Han hadder en 60 warrior og vill gjerne ha den. Men han hadde ikke penger akkurat da, men han skulle betale snarest sa han. Det er vil ikke urimelig å forvente av en i guilden? Etter at jeg hadde gitt han sverdet så ba jeg han om å equippe det så han ikke kunne selge det videre, det gjorde han. Tiden gikk og jeg har ikke sett snurten av de pengene. Jeg har drevet å spurt og han har fortalt meg flere ganger at han skulle betale. Han sa tilogmed at søskenbarnet skulle gi han 200g til bursdagen sin og at jeg skulle få pengene innen kl 9 neste dag. Det fikk jeg ikke. Etter hvert har han sluttet guilden. Men i går tok jeg å whispret han og da ble jeg fortalt at han har buttet account med en fyr. Jeg tror ikke på han men det kan jo være sant. Det jeg fikk oppgitt var: Server: Magtherion Side: Horde Navn: Atagee Det hadde vært veldig fint om det var noen på magtherion som kan sjekke om det er en faktisk spiller, eller om det bare en han som prøver å sno seg unna betaling på en slu måte. Jeg lurer også på om det er noen vits i å kontakte GM. Vi har jo en binnende avtale og Blizzard har chat loggen. MvH Jonas
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hei! jeg tviler sterkt på at du får igjen pengene dine. Blizzard gir ikke tilbake penger som du har blitt lurt i fra i in-game.. :/
Arinomi Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Uansett om han er i guilden, om han er i vennelista di, eller om han bor i badekaret ditt, ikke stol på alle og enhver! Du skulle bare ha sendt med COD eller satt den i banken, til han fikk penger.
ugotabanana Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det vil ikke hjelpe sende GM ticket, scamming er fullt lovlig.
AT1S Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Du må ALDRI, ALDRI tro på det folk sier. Kanskje en venn i klassen din, som du kan banke opp hvis du ikke får pengene. Jeg har selv blitt lurt før, og det er ikke noe gøy å miste fler hundre gull. Så neste gang du farmer, og epix dropper, selv det får en trygg pris på AH, for der kan ingen lure deg
anon12234 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 du hadde tydeligvis ikke noe godt forhold til de i guilden din. da jeg spilte gav vi bort 200g her og der.
qu3st Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg gir låner/gir bort penger kun til de som har vært i guilden en stund som kan stoles på. Er nok ingen måte å få tilbake de pengene på :/
Esukiru Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Lluf har faktisk ødelagt et ubrs run for meg med å ninja dragon slippers som dropper fra rend
NuckChorris Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tviler på at Blizzard gidder å bry seg med noe sånt. Du får nesten bare ta det som en dyr lekse Opplevde noe av det samme selv for en stund siden. Lånte bort ca 60g til en i guilden, som sa han skulle betale tilbake i løpet av uken. Han ble veldig lite aktiv etter det. Fikk tak i han etter lang tid og han sa han hadde betalt tilbake pengene via mail for lenge siden. Det gikk så lang tid at jeg rett og slett ikke husker om jeg fikk tilbake pengene eller ikke Så fra nå av låner jeg ut eller får betaling senere kun fra rl kompiser..
Loeve Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Er du såpass dumsnill kan du vel egentlig bare ha det så godt.
Ferchie Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hehehe kjipt.. har opplevd noe av det samme på stormreaver.. men det var bare 30g da, lånte dem til han, han utsatte betalingen hele tiden, å nå har han ikke vært online på ca. 2-3 uker. xavier: Gimme my cash back!
Dynejonas Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Er du såpass dumsnill kan du vel egentlig bare ha det så godt. 6105470[/snapback] og siggen Professional asshole. Neida men du har vel rett i det. Det var i hvertfall flaks at det ikke var penger jeg lånte bort og bare et item.
Veitafan Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg lånte 400g av en i guilden en gang, de er betalt tilbake .
GrandMa Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hvis du kjøper et gamecard til megg kan jeg gå inn og sjekke Spiller på Magtheriodon (Horde) og synes det navnet virket kjent Endret 20. mai 2006 av GrandMa
Xtra Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hehehe kjipt.. har opplevd noe av det samme på stormreaver.. men det var bare 30g da, lånte dem til han, han utsatte betalingen hele tiden, å nå har han ikke vært online på ca. 2-3 uker. xavier: Gimme my cash back! 6105755[/snapback] OT: Horde eller Ally? ( spiller SR myself) On-topic: Kjipt når slikt skjer, en kamerat av meg fikk accen sin hacket, men Blizzard nektet å gi han de 500g han hadde på seg tilbake.
PcT Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Fin lærepenge = ALDRI stol på noen i WoW du ikke kan stå opp neste dag og gi juling.
Wordon Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) se litt lyst på det... det er jo bare et spill, de hadde ver verre om du lånte vekk 200 kr IRL og ikkje fikk de tilbake..... Endret 21. mai 2006 av Wordon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå