Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det opprinnelig Turok var det jo genialt barske våpen, husker f.eks. det var et der som lagde enorme eksplosjoner med sjokkbølger som vokste seg ut fra eksplosjonen og hele pakka.

 

Jeg håper de har med like voldsomme våpen denne gangen, for med dagens grafikk bør dette kunne se rimelig heftig ut. :yes:

 

Turok var forøvrig et veldig bra spill den gangen det kom, med tidenes kuleste bosser og masse andre godsaker, så dette kan bli bra. :thumbup:

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Minne kryper visst frem!

 

Husker eg kastet en lysende blå granat i kjeften på en tyrannosaurus rex en gang.. Den bare latte att kjeften, *stillhet*, --- KABOOOM! Må si at en fallende tyrannosaurus rex er et morsomt syn! Spesielt når det kommer en explosjon ut av halsen på den!

 

 

Måtte turok leve evig!

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Husker at jeg spilte mye Turok 2 - ikke på grunn av level-designet (som etter min mening var horribel), men på grunn av de mange kule våpnene som var i spillet. Min personlige favoritt var Cerebral Bore, denne skyter ut et prosjektil som sikter seg inn etter fiendens hjerneaktivitet, låser seg fast til hodet på fienden og suger ut hjernemassen før det eksploderer. PFM Layer og Mag .60 kommer på en god 2. og 3. plass.

 

Så jeg er spent på hva slags kreativitet som legges i level-designet på det nye Turok-spillet - og ikke minst også når det gjelder de forskjellige våpnene...

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg spilte Turok på kameraten min sin Nintendo 64. Det var et spill foreldrene hans var veldig strenge på, men vi fikk spille det noen ganger. Det var jo god grafikk for den tiden. Og SP-delen var jo veldig god. Men mange av våpenene var jo konge. Husker et som borret seg inn i fiende. Ser fram til dette.

Endret av quakie
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...