Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hei. Jeg lurer på hvordan man lager egen definerte logoer på brev ark. Eller i word som man sender pr mail? Hvordan sette dette inn..?
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du har logo, men mangler selve brevoppsettet? I såfall kan du gi meg en PM med mailen din, så kan jeg sende "oppsettet" i word-fil.
ilpostino Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hei. Jeg lurer på hvordan man lager egen definerte logoer på brev ark. Eller i word som man sender pr mail? Hvordan sette dette inn..? 6094277[/snapback] dette går veldig fint i Word...
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Du har logo, men mangler selve brevoppsettet? I såfall kan du gi meg en PM med mailen din, så kan jeg sende "oppsettet" i word-fil. 6095441[/snapback] Liker ikke så sende dette til fremmede mennesker. Er litt paranoid når det kommer til stykket. dette går veldig fint i Word... 6096329[/snapback] Du har ikke noe i mot å legge ut en liten guide på hvordan jeg gjør dette?
PlatinumFlyer Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Her er min brevmal, så limer du bare logoen inn der jeg lagde en tekstboks. Fungerer utmerket. Hvis jeg forstått problemet ditt rett, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå