Gå til innhold

kan cc-cleaner o.l endre/skade win xp?


Anbefalte innlegg

jeg bruker ccleaner til å rydde opp i maskinen. men nå mistenker jeg den for å lage noen uforklarlige bugs. er dette mulig? har kjørt nav 2006 og ad-ware og spyboot uten og finne noen trussler.

 

noe av problemet mitt er at enkelte av driverene mine b.l.a skjermen og printeren min ikke fungerte uten noen god forklaring. :hmm:

 

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv brukt CCleaner blindt rundt ett års tid, og ikke merket noen problemer jeg kan mistenke at CCleaner står bak. Husker jeg leste endel snakk rundt hvorvidt fjerning av Old Prefetch Data virkelig økte ytelsen, men dette burde ikke ha noe å si for det problemet du nevner.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Noen forumbrukere har fått skadet registeret med CCleaner.

 

Hilsen,

efikkan.

6098065[/snapback]

 

 

 

jasså? er det noe spesielt som skjer?

nå ble jeg veldig nyskjerrig merket jeg... :)

6098401[/snapback]

De få som har blitt utsatt for dette har måttet gjennopprette tidligere innstillinger og i verste fall lagt inn Windows på nytt. Men jeg tror dette gjelder veldig få. Men jeg synest det virker litt "skummelt" om programmet sletter feil i registeret.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Noen forumbrukere har fått skadet registeret med CCleaner.

 

Hilsen,

efikkan.

6098065[/snapback]

 

 

 

jasså? er det noe spesielt som skjer?

nå ble jeg veldig nyskjerrig merket jeg... :)

6098401[/snapback]

De få som har blitt utsatt for dette har måttet gjennopprette tidligere innstillinger og i verste fall lagt inn Windows på nytt. Men jeg tror dette gjelder veldig få. Men jeg synest det virker litt "skummelt" om programmet sletter feil i registeret.

 

Hilsen,

efikkan.

6098675[/snapback]

 

Kan du henvise oss til den aktuelle tråden?

Lenke til kommentar
jeg bruker ccleaner til å rydde opp i maskinen. men nå mistenker jeg den for å lage noen uforklarlige bugs. er dette mulig? har kjørt nav 2006 og ad-ware og spyboot uten og finne noen trussler.

 

noe av problemet mitt er at enkelte av driverene mine b.l.a skjermen og printeren min ikke fungerte uten noen god forklaring. :hmm:

 

takker for svar!

6094208[/snapback]

 

Hva legger du i "ikke fungerte" helt ødelagt eller var det noe med de som var rart?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...