Gå til innhold

Battlefield 2142 slippes i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quote fra battlefield.no:

Som første medium (såvidt vi er bekjent) kan vi med stolthet presentere når det kommende Battlefield 2142 skal slippes. Personer høyt plassert i EA skal under en uformell samtale oppgitt oktober som slippdato. Dette mer eller mindre bekrefter svake rykter som i den senere tid har summet på veven.

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=66677

Spennande, men tvilar på at eg kjem til å kjøpe det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgt mulig jeg kommer til å kjøpe det, jeg skal i allefall ikke dømme det sønder og sammen før det er prøvd.

Men en ting er sikkert, det kommer aaaalt for tidlig!

Skrevet
Kjem vell med veldig mange bugs denne gangen og, sidan dei har brukt lite tid på å utvikle det.

6091556[/snapback]

Hva vet vi om hvor mye tid de har brukt på det? De kan være laget sammtidig som BF2? (Om jeg ikke driter meg på leggen har jeg aldri lest når de begynte å lage det) Men det er jo allerde spilt av mange på E3.

--

Føler alikevell at det ikke når helt meg, droner som hopper rundt og skyter på alt som rører seg, folk som kan gjøre seg usynelig, masse masse hardware.

Skrevet (endret)
For meg ser det mer eller mindre ut som en mod for Battlefield 2.

6091632[/snapback]

Jepp, hvis man ser på bildene som Kong Kord postet, er grafikken, og alt det andre nesten prikk-likt! Er nok bare en mod som selges som et nytt spill, for å tjene mest mulig penger.

Endret av Zevs.
Skrevet
For meg ser det mer eller mindre ut som en mod for Battlefield 2.

6091632[/snapback]

Jepp, hvis man ser på bildene som Kong Kord postet, er grafikken, og alt det andre nesten prikk-likt! Er nok bare en mod som selges som et nytt spill, for å tjene mest mulig penger.

6091663[/snapback]

Ja isåfall sparer de en haug med penger.
Skrevet

Ser spennende ut dette. Jeg tror jeg venter til mer informasjon kommer ut til at jeg helt fullstendig bestemmer meg for et kjøp eller ikke.

Skrevet
Kjem vell med veldig mange bugs denne gangen og, sidan dei har brukt lite tid på å utvikle det.

6091556[/snapback]

De bruker motoren fra BF2, derfor går det vel en del raskere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...