Gå til innhold

TES: Q Dagon Shrine atter en gang-spolier-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest walkthrough på UESP og der står det at jeg skal løpe ut en exitdør.Fant exitdøra,men for meg er den låst....det står ingen ting om en nøkkel i walkthroughèn. Men ved døra får jeg beskjed at denne ikke kan pirkes, bare åpnes med nøkkel. I denne oppgaven så drepe jeg samtlige i hulen....brukte to timer på killingen....men nå kommer jeg meg ikke ut...min siste save er for 100 år siden og jeg orker ikke begynne på nytt igjen....Er det ingen her som har opplevd det samme. Er dette en bug?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kommer deg ut en annen vei. Det er en vei som ser ut som om den er en blindvei, men rett ovenfor den (opp bakken foran den tror jeg) er et håndtak du må aktivere.

Edit: Ikke lag en ny tråd om dette, fortsett i din gamle.

Endret av MiSP
Skrevet
Du kommer deg ut en annen vei. Det er en vei som ser ut som om den er en blindvei, men rett ovenfor den (opp bakken foran den tror jeg) er et håndtak du må aktivere.

6091382[/snapback]

Er du klar over hvor mange huler det er....det vet du sikkert siden du har vært der....har lett og lett.....

Skrevet

"SPOILER"

Som alle sier er det en sånn ting du må snurre på, så flyttes en stein, og utgangen er åpen..!

Skrevet
"SPOILER"

Som alle sier er det en sånn ting du må snurre på, så flyttes en stein, og utgangen er åpen..!

6091608[/snapback]

Synd at jeg har leita etter den i tre timer nå da..finner den i hvertfall ikke....er det ingen som vet hvor den er....det er tre huler i den hula og alle hulene har forskjellige navn....hvis det er noen som i hverfall husker hvilken det var av hulene....så hadde vært toppers...

Skrevet
"SPOILER"

6091608[/snapback]

Synd at jeg har leita etter den i tre timer nå da..finner den i hvertfall ikke....er det ingen som vet hvor den er....det er tre huler i den hula og alle hulene har forskjellige navn....hvis det er noen som i hverfall husker hvilken det var av hulene....så hadde vært toppers...

6091971[/snapback]

Fant den.....!! Takk for hjelpen..

Skrevet

Det er ikkje vits å lage ein ny tråd om det same problemet. Bruk den første tråden du laga.

Tråd stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...