peace2 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Lurer på om det finnes program som gjenkjenner tale og gjøre komandoen pc-en blir bedt om . Foreksempel hvis jeg spiller inn ordet "Internett" og velger at programmet skal åpne web browseren når det ordet blir oppdaget ,altså hvis jeg roper ut "Internett" skal pc-en da åpne en web browser , samme prinsippet på mobil telefoner har når man skal finne navn på telefonboka.. Det er merkelig at nesten "Alle" nye mobiltelefoner har det , men jeg har aldri sett det på pc! Endret 16. mai 2006 av xox
peace2 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 hørte at opera hadde et slik funksjon som kan føre deg til ei nettside ved å rope ut navnet på siden .. men vil gjerne ha det samme , men heller styre det jeg sa på post nr 1
Myou Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Japp, Opera har sånne funskjoner som gjør at man kan gå tilbake og framover og skrolle nedover osv, eneste tale program jeg har vært borti har du måtte hatt engelsk xp.. gikk på engelsk språk....
Åsmund Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 scansoft dragon naturaly speaking jeg har klart å få htpc-en til å spille romantisk musikk i tilleg til at lyset dimmes. Ganske kult
peace2 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Japp, Opera har sånne funskjoner som gjør at man kan gå tilbake og framover og skrolle nedover osv, eneste tale program jeg har vært borti har du måtte hatt engelsk xp.. gikk på engelsk språk.... 6118179[/snapback] hmm , det skal ikke ha noe å si om det er engelsk eller japansk ( eller du har misforstått litt? ) , man spiller inn en lyd , og når den lyden blir oppdaga skal programmet kunne reagere... hvis jeg roper ut "Internett" skal pc-en da åpne en web browser , samme prinsippet på mobil telefoner har ..
Myou Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Av merkelige grunner fikk ikke jeg brukt programmet fordi jeg hadde norsk xp, sto at jeg trengte engelsk
peace2 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Av merkelige grunner fikk ikke jeg brukt programmet fordi jeg hadde norsk xp, sto at jeg trengte engelsk 6126206[/snapback] hva heter programmet da? kan godt teste det på min
Håvard Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Av merkelige grunner fikk ikke jeg brukt programmet fordi jeg hadde norsk xp, sto at jeg trengte engelsk 6126206[/snapback] hva heter programmet da? kan godt teste det på min 6126755[/snapback] scansoft dragon naturaly speaking Det står et par poster over
peace2 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Av merkelige grunner fikk ikke jeg brukt programmet fordi jeg hadde norsk xp, sto at jeg trengte engelsk 6126206[/snapback] hva heter programmet da? kan godt teste det på min 6126755[/snapback] scansoft dragon naturaly speaking Det står et par poster over 6126796[/snapback] er det freeware?hvis nei, finnes det prøve/demo versjon av den?
morra Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Av merkelige grunner fikk ikke jeg brukt programmet fordi jeg hadde norsk xp, sto at jeg trengte engelsk 6126206[/snapback] hva heter programmet da? kan godt teste det på min 6126755[/snapback] scansoft dragon naturaly speaking Det står et par poster over 6126796[/snapback] er det freeware?hvis nei, finnes det prøve/demo versjon av den? 6127539[/snapback] Tror nok dessverre svaret er nei på begge spørsmålene Ser ingen mulighet til nedlastning på nettsiden til Nuance...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå