Avean Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 http://www.fileplanet.com/162966/160000/fi...ix-Online-Trial For alle ex og nåværende MMORPG spillere anbefaler jeg at dere prøver ut MxO Matrix Online går sterkere enn noensinne i disse dager og mange som har hoppet fra WoW, EQ2 til Matrix Online etter Combat Revision 2 kom ut LIVE. Slåssesystemet er veldig forbedret og stiligere enn aldri før. I disse dager er det også konserter i selve spillet (Battle of the Bands) så det er ingen grunn til å ikke teste dette ut nå ! For dere PvP frelste så vil dere elske Matrix Online for istedenfor typiske WoW stilen, hvor dere er midlertidlig flagga for PvP og kun Contesta områder det går an å PvP fritt, så er PvP fra level 16 av HELT ÅPENT. Du kan angripe hvem du vil uansett level og det er ingen loading eller instances i denne verdenen. Alt er stort sett interaktivt og det er en massiv stor megacity. Mange kan tro det blir masse ganking av dette men det er ikke sant. Det er flere klaner som bevisst beskytter nybegynnere i starten og om du får noen etter deg kan du løpe inn i en bygning og gjemme deg bak en pult hvis du vil Innholdsmessig så er MxO utrolig kult også siden det er ekte skuespillere som står for historien og de faktisk er med og spiller i selve spillet. Ellers hvis dere er fortsatt usikre så kan dere ta en titt på en film av det her: http://video.google.com/videoplay?docid=77...=furious+angels
Mompen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Fett! Dette skal testes! Tusen takk for informasjonen!
Øyh Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 begynner man trailen som om man hadde kjøpt spillet? Eller er det sånn at man begynner på lvl 30 i en egen verden sammen med andre som prøver trialen?
Avean Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 (endret) Begynner sammen med oss andre Får laget deg en egen figur og spilt på en av serverne tilgjengelig. Anbefaler Vector siden det er eneste servern hvor PvP er fritt fra level 16 av. Hittil har trial folk fått veldig god behandling fra oss andre. Ikke letteste spillet å sette seg inn i så tror flesteparten trenger hjelp når de starter. Endret 12. mai 2006 av Avean
baltie Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Innholdsmessig så er MxO utrolig kult også siden det er ekte skuespillere som står for historien og de faktisk er med og spiller i selve spillet. 6087449[/snapback] Hørtes artig ut, men jeg lurer på hva det egentlig er snakk om her. Personlig er jeg fortsatt sjokkskadet etter Sylvester Stallones "Driven". Dette er jo en film hvor en ekte skuespiller (Sylvester Stallone) står for historien (sukk), og faktisk er med og spiller i selve filmen (huff). Så for meg er ikke det utsagnet der noen god ting. Så hvis du kunne forklare litt nærmere hva det er snakk om..?
Schweigaard Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 "Please enter your 32 digit Account Key. You can find this code on The Matrix Online disc holder. Do not enter hyphens when entering your Account Key. " Har jo ikke noen disc holder jeg, hvordan får jeg tak i koden?
Nitrius Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Får vel ta å teste dette spillet jeg og da =) Edit: Avean hva heter du ingame? må nok prøve å få kontaktet deg der Og ja, har fått lastet ned spillet og fått en kode, men hvordan i alle dager registerer jeg meg? Glem det fikk det til, måtte vist fjerne disse -bindestrekene når jeg skulle skrive inn koden Endret 12. mai 2006 av Nitrius
Ueland Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Når jeg endelig kommer meg gjennom rotesiden til fileplanet så får jeg 403, forbidden, genialt..
PuppetMastern Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Får vel ta å teste dette spillet jeg og da =) Edit: Avean hva heter du ingame? må nok prøve å få kontaktet deg der Og ja, har fått lastet ned spillet og fått en kode, men hvordan i alle dager registerer jeg meg? Glem det fikk det til, måtte vist fjerne disse -bindestrekene når jeg skulle skrive inn koden 6090161[/snapback] Hvor du har fått kode fra? Jeg lasta ned fra Fileplanet og nå får jeg denne beskjeden "Please enter your 32 digit Account Key. You can find this code on The Matrix Online disc holder. Do not enter hyphens when entering your Account Key." Er ikke dette en free trial? Jeg trenger hjelp! Endret 12. mai 2006 av PuppetMastern
Nitrius Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Du må registrer deg på en måte, altså på screenet før du kommer til der du kan velge hvor du vil laste ned spillet fra, så er det en link som tar deg til en side hvor du får denne "free trial" koden. http://www.fileplanet.com/promotions/matrix_online/trial/ Endret 12. mai 2006 av Nitrius
Balleflass Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 noen som fortsatt spiller MxO? og er d no bra i motsetning til andre MMOèr idag? prøvde det litt i starten da combat ikke var no særlig kult, så prøvde jeg etter at dom fiksa det men har ikke prøvd d på snart 2 år tror jeg. så er d noen igjen der?
duppsko Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 OMG En reply på et 3 år gammelt innlegg = eg laster ned 2gb trial hvor jeg etterpå ser at den er utgått (ja, for 3 år siden). sukk.....
OPL Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 OMGEn reply på et 3 år gammelt innlegg = eg laster ned 2gb trial hvor jeg etterpå ser at den er utgått (ja, for 3 år siden). sukk..... Hadde lastet ned selv hadde jeg ikke sett din post
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå