Gå til innhold

TES: Hvor finner man Daedric Helmet/Shield?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Daedric Helmet finner man i et daedric quest så vidt jeg veit, "Tournament of ten blood's" tror jeg den heter, er man over level 20 når man tar den så har ene motstanderen daedric helmet, hvis ikke kan du finne den på Rigmor i Roxey Inn (tror jeg)

 

Her er foresten link til questet: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Boethia

 

 

 

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar
Si ifra om du finner hjelmen og skjoldet da :)

6084919[/snapback]

Jeg fant hjelmen nå, det var en som hadde den på seg i questen Equirinox nevnte. Takk til deg!

 

Jeg har ikke fått et skjold ennå, men jeg skal sjekke ut Lipsand-tarn i morgen.

Lenke til kommentar
Jeg har nå en nesten komplett Daedric armor, det eneste jeg mangler er hjelmen og skjoldet. Jeg har aldri støtt på noen av dem, og er i ganske høy level (26). Er de bare random loot?

6084445[/snapback]

Daedric Shield / Tower Shield er random loot på Golden Saints. En gang fant jeg to Daedric Tower Shields i løpet av kort tid. En av hjelmene finner man i Ghostgate, på en av Buoyant Armigers.

 

Måtte bare erte deg litt, du sa ikke at du IKKE snakker om Morrowind :tease:

Lenke til kommentar

Er ikke Bound det samme som Daedric, bare 0 i vekt?

 

Denne exploiten kan da brukes for å få alt man ønsker permanent:

 

Cast the bound armor spell(s), get the armor damaged, then repair the armor. After repair, it seems that bound items can be dropped - so drop them. Wait for the spell timer to expire and you have permanent bound items. This has worked for bound weapons as well.

Tatt fra UESP

Lenke til kommentar
Er ikke Bound det samme som Daedric, bare 0 i vekt?

 

Denne exploiten kan da brukes for å få alt man ønsker permanent:

 

 

Cast the bound armor spell(s), get the armor damaged, then repair the armor. After repair, it seems that bound items can be dropped - so drop them. Wait for the spell timer to expire and you have permanent bound items. This has worked for bound weapons as well.

 

 

virker fornuftig det.

 

da kan man lage bound spells og gjøre det son du sa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Søk gjennom vampyrleiren Lipsand-tarn, som ligger nord i fjellene oppforbi Chorrol. Lederen deres pleier nesten alltid å ha et daedric shield, ihvertfall de gangene jeg er der.

6084651[/snapback]

Jeg søkte gjennom Lipsand Tarn, og det eneste jeg fant på lederen deres (eller det som så ut som lederen, han/hun var egentlig ganske svak) var en stav. Er det noen som vet noen andre steder å få tak i Daedric Shields?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Skulle som nevnt i en annen tråd ønske jeg hadde husket hvor jeg fikk alle tingene jeg har.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg lurer på om daedric shrine questen der man blir sent til Oblivion for å kjempe mot ulike fiender kan være et godt sted...

 

Geir :)

 

post-52698-1148238793_thumb.jpg

 

Edit: Her i nærbilde med øks. Har flere av delene i enchanted versjoner også.

 

post-52698-1148240268_thumb.jpg

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Hvis du ikke er ferdig med main quest, så finner du daedric shields og helmets i Oblivion gates rimelig ofte. Vel og merke hvis du er på høy nok level.  Nei, jeg snakker ikke om dremora shield etc.  :)

6150543[/snapback]

Jeg har lukket en del gates nå, og har aldri noensinne funnet et Daedric Shield. Jeg er i level 29, for å ha det på det rene.

Lenke til kommentar

Selv er jeg på level 36, men sist jeg stengte en gate var jeg på level 32 (tror jeg).

 

 

Når jeg stenger en gate, er jeg veldig grundig med å søke gjennom "Fleshy Pods" og "The Punished", da dukker det opp både hjelmer og skjold rett som det er. Jeg leter alle mulige steder som det er mulig å komme til. Det er mulig at det er høyere levelnivå som er årsaken, men det er i hvert fall min erfaring. :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...