Gå til innhold

TES: Q: Two Sides of the coin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historien er slik: Kone og mannen har begått et ran av et betydelig sum gull. Mannen sitter i fengsel og påstår at kona har forått ham. Han vi at jeg skal drepe kona og ta med hennes medaljong som bevis. Når jeg kommer til kona så forstår hun at jeg vil drepe henne og hun sier at mannen lyver. Hun sier at jeg kan få medaljen og at vi kan lura ham til å tro at jeh har drept ham og dele byttet. Hva skjer....jo jeg er grisk og dreper kona. Får da vite at en av pesjonene som skal føre historien videre er død. Jeg drar da tilbake til fengsle og går inn i sellen til mannen. Men uansett hvor mye jeg trygler og ber så sier han bare"Jeg har ingen ting å snakke med deg med" Er questen ødelagt da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg vet at hvis du ikke dreper henne så får du alle pengene uansett, så hvis du kan loade...
Skrevet

Jeg vet at hvis du ikke dreper henne så får du alle pengene uansett, så hvis du kan loade...

6083219[/snapback]

er det snakk om mye penger

Skrevet

6083219[/snapback]

6083527[/snapback]

Nei, tror det var

40 usle Gold eller noe,

men det er jo et Quest og har du planer om å gjøre så mange som mulig, er det et greit og ikke for vanskelig Quest, til tross for "belønningen".

Skrevet

6083219[/snapback]

6083527[/snapback]

Nei, tror det var

40 usle Gold eller noe,

men det er jo et Quest og har du planer om å gjøre så mange som mulig, er det et greit og ikke for vanskelig Quest, til tross for "belønningen".

6085124[/snapback]

mer en Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

40 coins! det er en dude der med litt armor, noen krystaller, +/- 150 gull.. og du fr amuletten hennes = 150 gull
Skrevet

6083219[/snapback]

6083527[/snapback]

Nei, tror det var

40 usle Gold eller noe,

6085124[/snapback]

mer en Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

40 coins! det er en dude der med litt armor, noen krystaller, +/- 150 gull.. og du fr amuletten hennes = 150 gull

6085135[/snapback]

Jojo, men selve gullet hun dama ville dele med deg er jo som det står i spoileren. Hadde det skjedd hadde du jo fått halvparten av det og det er jo ikke mye akkurat, men når du tar med resten er det jo bittelitt mer. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...