Gå til innhold

Final Fantasy XI (spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker woldpass koden cross platform? spiller på Xbox 360 og hadde vært kult å spille med andre norske :) kunne fått litt hjelp og sånn :D

Spiller med en kompis nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Funker woldpass koden cross platform? spiller på Xbox 360 og hadde vært kult å spille med andre norske :) kunne fått litt hjelp og sånn :D

Spiller med en kompis nå..

6347301[/snapback]

Ja. Alle spiller på samme servere, PS2, PC og Xbox.

Skrevet (endret)

jeg har en kompis som skla bli med å begynne på titan server :D

the more the merrier, vi skal starte en guild, han er ikke norsk da^^

Endret av FFXIfan_reidi
Skrevet (endret)

6353995[/snapback]

du vet at det er ikke nødvendig vis bedre at det er mange folk på en server det betyr at allt blir dyrere og det er sikkert vanskeligere og hunte NM. (jeg er på Remora server)

Endret av hatcher
Skrevet

6353995[/snapback]

du vet at det er ikke nødvendig vis bedre at det er mange folk på en server det betyr at allt blir dyrere og det er sikkert vanskeligere og hunte NM. (jeg er på Remora server)

6358658[/snapback]

Som jeg har sagt tidligere i denne tråden :yes:

Skrevet (endret)

all right! pengene overført må bare vente til lørdag/søndag/mandag så kan jeg begynne å spille :D

let the sleeping process begin! (sove 3 dagers så jeg ikke er trøtt når jeg skal spille :p)

Endret av FFXIfan_reidi
Skrevet

kjente du en fyr som het arago, asterix.

jeg fant disse fyrene i en film så het the_end om en fyr som skulle slutte å spille FFXI, og blant folkene nevnte han deg elend som en "humorbombe" er det deg eller? jeg kan sende filmen til deg så kan du se

Skrevet

Hehe, har sett den minst 10 ganger. Han spilte i 2 år sammen med meg, og slutta nylig. Asterix og Arago har spilt like lenge og kanskje lengre. Alle norske :) Clovers er den internasjonale guilden vi er med i som har vært siden 2004.

Skrevet

OMFG om vi var på samme server eller noe? jeg så nettopp filmen aspido der jeg kjente igjen bennyboy og sonnyboy viste aldri at de var norske da men :s

jeg kjenner igjen folk hele tiden fra filmene deres :O

kult jeg kjenner sikkert halv parten av folka i guilden allerede heh ¨^

Skrevet (endret)

halla! Noen her som spiller på caithsith? nicket mitt er Ibrowz. wooo! legge meg til!^^ XBL tag: II IBroWz II

Endret av IBroWz
Skrevet

Benny og sonny er ikke norske nei. Clovers er internasjonalt, folk fra hele verden, events hele døgnet. Men vi er ganske mange nordmenn som er med i Clovers. De fleste på 75 som er norsk og aktiv på Titan er med der med noen unntak selvfølgelig. Eliten av nordmenn ;)

Hva het du da du spilte?

Skrevet

men du varte ikke den worldpass coden i dager da? når jeg fikk den var det mandag så varer den ikke til søndag?

jeg tror jeg får spille i morgen har ikke fått noe tilbakemedlig i dag ihverfall.

så tror nok jeg trenger en worldpass code til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...