Gå til innhold

Tips til ny hobby?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan fotball eller håndball være noe for dem da?

Er jo en fin ting for fedre å være med barna sine på og, jeg syns ihvertfall det var gøy å spille da jeg var yngre :)

Endret av darkz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale paintball som hobby for deg, evnt. jentene i senere alder. Det er utrolig gøy og siden du har drevet med pistolskyting, er dette noe du garantert hadde likt. Hobbyen er dyr i startsfasen, hvor du kjøpor deg utstyr, men etter det så er det kun småkostnader i forbindelse med paintballer, baneleie og refill av co2-flaske

Endret av überGoliath
Skrevet

Ingen tvil. Sjonglering!

Kjøp en bok som lærer deg basicsene med tre baller + flere fancy triks med tre baller. Blir du bitt av basillen finnes det ubegrensede mengder inspirasjon og tips på nettet.

Dette er en hobby som er super å ha når sommerdagene kommer ;) Passer for alle aldersgrupper.

Lykke til :thumbup:

Skrevet
Dykking! Prøvde det i vinter i Oslo, sånn gratis prøvedykk i basseng. Var sykt gøy! Må prøves!

6082368[/snapback]

Støtter den. Dykking er noe man gjør sammen, men i og med at døtrene dine er 10 og 14 så må de nok vente litt..

Skrevet

-Dykking (annbefales)

-Fridykking (for dine døtre)

-Pistolskyting (ikke akkurat morsomt...)

-Lerdueskyting (kjempeskøy!)

-Padling (vet ikke, har ikke prøvd)

-Musikk (gitar, tromme, trompet, piano osv)

fotball, håndball, volleyball, hockey osv...

Skrevet

Lær deg et instrument. Det ligger utrolig mye glede i noe slikt. Det å selv kunne skape musikk er jo noe av det mer morsomme som finnes. I tillegg kan du jo sende jentene dine med på musikkskole?

Skrevet

Hasj (Haha.)

Nei, jeg vil nok anbefale akvarium, som er veldig spennende når du har interessen, ellers kan du vel spille instrument. Piano, gitar eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...