Gå til innhold

Nye BC Screendumps

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alle settene / de fleste items de har vist så langt er Naxxramas, og Naxxramas er _IKKE_ lvl70, det er 60.

Socketed items etc er igjen noe helt annet.

Blizzard har ikke sluppet NOE om the Black Citadel enda (som er endgame instancen i Outlands).

6080657[/snapback]

Men hvorfor spiller charene det er tatt bilde av på lvl 62 da?

6080828[/snapback]

De kan da bruke naxxarams gear på lvl 62. Akkurat som at du bruker MC/BWL gear når du dinger 62 :p

Takk for bildene, looks hawt :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, vet ikke helt hva det har med screenshots av BC å gjøre, men kan da allikevel svare på det.

Joda, solgte char min og fikk mase penger, porta over all DKP og gjorde om alten til main - og storkoser meg som healer for tiden :)

Skrevet

Skulle ha solgt epic warriorn min & epic shamanen min (Warriorn kanke få mer epix fra BWL >_<) før jeg rerollet priest :/

jaja, orker ikke å lvle opp enda en char though ^^

Skrevet

Fy svarte for noen set bonuses på mages og Warlocks :love: Mage hadde bla.

+200dmg etter spellcast og +35resistance etter å ha bli truffet av en spell, mens warlocks har sjanse 250-300 heal :D

Skrevet
Fy svarte for noen set bonuses på mages og Warlocks :love: Mage hadde bla. 

+200dmg etter spellcast og +35resistance etter å ha bli truffet av en spell, mens warlocks har sjanse 250-300 heal :D

6083539[/snapback]

-50% threat på crits er den jeg ser mest frem til, resten er ikke så nøye. Dobbel- og trippel-critting er dødsårsak #1 for min del. :)

Skrevet

Ja, helt klart Psilocybe - Etter patchen kan mages klatre mye lenger opp med lista, kombinert med en snill druid venn med innervate - kan dette bidra til mye skummel damage :)

Skrevet (endret)
Ja, helt klart Psilocybe - Etter patchen kan mages klatre mye lenger opp med lista, kombinert med en snill druid venn med innervate - kan dette bidra til mye skummel damage :)

6083894[/snapback]

Alle druids kan kjøpe Innervate skill hos trainer etter patch 1.11 :-)

Endret av emes
Skrevet

6083894[/snapback]

Alle druids kan kjøpe Innervate skill hos trainer etter patch 1.11 :-)

6083914[/snapback]

Jeg gleder meg til den. Endelig har blizz skjønnt det at feral druids også burde ha innervate.

Skrevet

6083894[/snapback]

Eller kanskje en snill prest venn? ;) (PI)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...