Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja. du har ikke stor nok pikk :)

 

tror nok den er ferdig da.. altså kommer du ikke lenger.

6126963[/snapback]

hvordan for jeg satt vcoren på over 1,7 !.......d går jo ikke å stille den mere!

6127017[/snapback]

 

1.7 er så nær kill grensa at jeg tviler på at du skal ta den høyere ;) best å gi deg før du ødlegger noe.. men hvis du absoultt vil så må du kjøpe ett DFI LanParty kort.. disse har mulighet for å stille volt opp til 2v.. men da er CPUen din ganske dau x[

Lenke til kommentar

Mengde ram har null å si for klokkeegenskaper, men det hjelper med ram som er overklokkingsvillige. Dvs rambrikker som tåler høye mhz. Når du øker hastigheten på cpu'en din, vil også den trenge mer spenning. Gir du ikke nok spenning, vil cpu'en være ustabil. Det er grovt forklart, men jeg tror at du bør lese mer om overklokking før du hiver deg inni det her.

Lenke til kommentar

Winflash er den enkleste måten, gå inn på hjemmesiden til hk'et ditt. Der vil man som oftest finne en guide til hvordan man flasher bios. Hvis maskinen er ustabil så vil jeg anbefale å klokke ned før du flahser bios. Om det skulle klikke midt under flashing, må du sende kortet inn.

Lenke til kommentar
Winflash er den enkleste måten, gå inn på hjemmesiden til hk'et ditt. Der vil man som oftest finne en guide til hvordan man flasher bios. Hvis maskinen er ustabil så vil jeg anbefale å klokke ned før du flahser bios. Om det skulle klikke midt under flashing, må du sende kortet inn.

6156674[/snapback]

kan du ikke finne sån winflash ting til meg.....har dette hovedkortet

Hovedkort MSI K8N Neo4 Series (MS-7125)

Lenke til kommentar
Hvis man tar det som amd oppgir, så tilsvarer en 2.4ghz amd det samme som 3.8ghz intel p4. Men det gir faktisk feil bilde av realiteten. Intel er bedre på visse ting, mens amd er best i andre ting.

6156807[/snapback]

kan du finne sånn winflash til meg samye83..?......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...