JaevL Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 gears of war! 6079405[/snapback] Ja GOW trailern var helt vill! Ser sinnsykt kult ut, men kan virke noe ensformig egentlig..
Stonemeister Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Vet ikke hvor "fet" Halo 3 traileren var jeg.....Ca 30 sek med filming av ørkenen før Masterchief dukket opp og ladet om Assault Rifle'en sin og så sto på kanten og tittet på Covenant dropships og Ghosts/Banshees. Jeg synes ikke den var så "fet", men skal fortsatt ha spillet. 6078566[/snapback] Det var en armada Og jo den trailern var dritt fet selvom det var litt kjedelig MGS stil over den så var den helt konge beste trailer fra E3 så langt! 6079246[/snapback] Den var jo kort fordi den skulle få opp forhåpningene til de som har lyst på Halo 3 (mange). Det er jo egentlig for å vise grafikk, og litt om hva som skal skje, selv om dette blir sagt mest om på www.bungie.net, for å ikke gi bort spillet. Og på den måten er den jo genial, med assault rifle og det hele. Jeg dør av spenning!
Snorre Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Virker jaffal som om 360 og PS3 sikter etter grafikk, og kun det... Er vel derfor jeg ser fram til Wii 6079083[/snapback] Nåvel, xbox live arcade handler ikke om grafikk, og det er en stor bolk av satsingen til microsoft. PS3 har blue ray som heller ikke kan sies å handle om grafikk, så selv om Wii virker veldig spennende så vil jeg ikke si at Nintendo er alene om nyskapningen. Grafikk er uansett alt for utskjelt synes jeg. Ser ikke helt hvorfor det skal være så forferdelig at ting ser realistisk ut. 6079210[/snapback] Men så har da heller ikke BluRay noe med selve spillene å gjøre da! Bortsett fra at det gir mer lagringsplass på diskene. Xbox Live Arcade er jo i og for seg greit det. Bringer mange gode småspill til forbrukerne. Men det forandrer svært lite på hvordan man spiller. Det er dette man er ute etter når man vil ha Wii. Nye måter å spille på. Snorre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå