Gå til innhold

Quantum FIREBALLP 30.0 Problem


LOOM

Anbefalte innlegg

fikk en hardisk fra en kompis (30giga), den funka ikke, så jeg kunne bare ta den.. Jeg satt den inn, så helt bra ut, hørte den startet.. Biosen fant den, kom i win.. startet Partition Magic (7.0), så sto det at den var uformatert, jeg begynnte å formatere den, først tok Partition Magic en sjekk av den, alt gikk helt fint.. så skulle PM begynne på Checking Bad Cluser, og Formating.. ellerno.. der stoppa den, vill ikke gå lenger.. jeg prøvde alt mulig i PM, det funket å dele den opp osv, men ikke å formatere, partisjonere osv.. verken ext2, ntfs eller fat 16/32.. Så prøvde jeg fdisk, der begynnte den.. altså, det sto 0%, så kom den til 1% etter mange minutter.. så, etter noen sek, så gikk den tilbake til 0%.. sånn dreiv fdisk på hele tiden.. i mange timer. funker den hvis jeg kjører et prog som kan rette opp feilen? å i såfall, hvilket et? alle programmene jeg har funnet, også de som var med windows fungerer ikke så veldig bra, ettersom de bare fungerer på disker som faktisk er partisjonert til et eller annet (fks fat32), min er uformatert..

 

Hva er feil? finnes det en utvei? :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...