Gå til innhold

Ferdig med WOW, Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Liker du pvp så er guild wars et meget bra spill. Om du liker pve så er det og et bra spill, men det varer nok ikke på langt nær så lenge som wow sin pve del.

Fine med GW er at det er mye mindre tidkrevende enn wow. Kan si jeg er litt misfornøyd med pvpen, synes det ble litt for mye kun for super guilds, og alt for mye Fotm builds. Men likte det jeg har lest om factions så langt, så kjøper det nok når jeg får råd!

6071379[/snapback]

Varer ikke guild wars like lenge som wow? åjoda! Hadde en 1 måneders pause for en stund siden, og nå har eg blitt hekta. har forresten spillt i litt over 1 år nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, GW sin PvE del varer ikke like lenge som WoW, faktisk ikke i nærheten i det hele tatt. GW har 20 levler og ikke noe End-Game PvE, WoW har 60 levler og hundrevis av timer med end-game PvE. Så jeg anbefaler at du leser posten du quoter, om du har spillt GW i et år er irrelevant da det er PvE som diskuteres.

Endret av Goz
Skrevet

Kjøp deg Tomb Raider: The Legend! UTROLIG bra spill du sent vil glemme, fantastiske gåter og en finfin historie. Bedre gameplay skal du vente lenge etter ;)

ZayCon

Skrevet
Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig..

6071199[/snapback]

Ut og se på damene? Nå er det jo vår og korte skjørt. Og de har sikkert blitt en del eldre siden sist ;)

Skrevet

få kveldsjobb:P? hehe..jobber fulltid på dagtid, og skal ha meg en kveldsjobb ca 3 kvelder i veka:P lønner seg det:P tenkte eg skulle sjå om eg klarer å betale ned 8000 i mnd på bil lån :D

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Du kan jo prøve fable eller gode gamle starcraft?

Skrevet
Ta dei en pause fra online spillingen en stund... spill heller Hitman B-M når det kommer!

6166985[/snapback]

Om han spiller rpg spiller så faller vel ikke Hitman helt i smak vel ?

Skrevet
Vent på Age of Conan, eller Warhammer: Age of Reckoning!

To flotte MMO's begge to.

6169623[/snapback]

Det må vi nokk vente å se på :p

Gleder meg som bare det til Age of conan.DET MÅ BLI BRAELLERS :cry:

Skrevet
Vent på Age of Conan, eller Warhammer: Age of Reckoning!

To flotte MMO's begge to.

6169623[/snapback]

Det må vi nokk vente å se på :p

Gleder meg som bare det til Age of conan.DET MÅ BLI BRAELLERS :cry:

6169884[/snapback]

Sant, sant. Så den ingame-filmede traileren, ser sykt lovende ut.

Warhammer er jo interessant, selv om det er over ett år til ETA :)

Skrevet (endret)

Hvis du leiter et nytt MMORPG spill så kan du starte å leite på MMORPG.com

Dungeon and Dragons Online har en 7 dags trial key som du kan finne her: DDO trial, DDO er ganske lettfattelig, dog noe uvant fra WoW.. Av de 7 dagene jeg spilte DDO har jeg stort sett bare positive ting å si om det.

Anachy Online har 14 dager trial her: Anarchy Online trial, Anarchy online er noe mer avansert enn WoW og det tar lenger tid å sette seg inn i hvordan spillet fungere..

Endret av Ortmalaria
Skrevet
Liker du pvp så er guild wars et meget bra spill. Om du liker pve så er det og et bra spill, men det varer nok ikke på langt nær så lenge som wow sin pve del.

Fine med GW er at det er mye mindre tidkrevende enn wow. Kan si jeg er litt misfornøyd med pvpen, synes det ble litt for mye kun for super guilds, og alt for mye Fotm builds. Men likte det jeg har lest om factions så langt, så kjøper det nok når jeg får råd!

6071379[/snapback]

Urk. Ein fin sammenligning av Guild Wars og World of Warcraft er Coca Cola og Coca Cola Light. Guild Wars er liksom ikke det samme. Vist du skjønner :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...