Aroaro Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Få tre oppgraderinger/utnevnelser hos Fighters Guilds så kan dere dra til Best Defense i Citymarked District og få oppgradert de magiske våpnene.
Piratpjokken Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Takk! kanskje eg skal ta bryet med å gjøre litt for fighters guild da..
Nedward Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 oppgraderinger/utnevnelser?.. Tenker du på rank eller? Eller er dette noe som kommer litt lengre ut i quest-linjen?
Aroaro Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 oppgraderinger/utnevnelser?.. Tenker du på rank eller? Eller er dette noe som kommer litt lengre ut i quest-linjen? 6077002[/snapback] Når du får høyere rang innen fighters Guilds så vil du få denne muligheten...
Campin Carl Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 jeg har gått opp 5 ranker og merker ingenting når de der reparer tinga mine
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvis du blir Journeyman i Armorer kan du reparere de selv tror jeg. Jeg har 46 i Armorer og håper 50 i Armorer er det som skal til for å bli Journeyman..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå