Gå til innhold

SiN Episodes: Emergence ute nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skuffende grafikk, ok gameplay bortsett fra at blade løper aaaaaltfor fort og hopper som en ape.

6078906[/snapback]

Skuffende grafikk? :dontgetit: Var jo bra dette, kan jo ikke klage. Har riktignok ikke spilt SiN før så dette er min første erfaring med spillet. Likte det men, hadde savnet et par føtter på han Blade/Blake fyren du spiller. Litt dumt å kunne snu seg 360 grader rund om i bilen samt at man ikke kunen se beina til dyren. WTF? Er 2006 dette.

post-43894-1147295540_thumb.jpg

Skrevet

Har spillt det i tre timer nå, og det er meget underholdende :D Var nokså hardt også, spiller på medium, og noen steder svermer det på med fiender og du har ganske lite liv tilgjengelig. Morro!

Skrevet
prøv det orginale SIN som følger med, så kan de se hvordan det er

6079008[/snapback]

Jeg spillte det originale SiN back in the day så det behøves ikke. Originalen var jo ikke noe bedre på dette området så jeg vet ikke hva du vil fram til.

Teksturene i spillet er ganske stygge synes jeg, minner veldig om 1'ern på en dårlig måte (skjønner man vil få fram feelingen fra 1'ern men det kan gjøres uten at det ser stygt ut). Spesielt våpnene var ganske tafatte.

Likte dog veldig godt hu dama i vannet og pupper som rister realistisk :dribble:

Skrevet
Likte dog veldig godt hu dama i vannet og pupper som rister realistisk  :dribble:

Eller helt i begynnelsen av spillet når du ligger på bordet og daiene bare bounce. :!: :p

Skrevet
Likte dog veldig godt hu dama i vannet og pupper som rister realistisk  :dribble:

Eller helt i begynnelsen av spillet når du ligger på bordet og daiene bare bounce. :!: :p

6080776[/snapback]

Mmmmm yeeeees :dribble::cool:

Skrevet

Får litt følelsen av at det bare er en ren mod til HL2 og ikke et eget spill. Grafikken begynner også å dra på årene og jeg må også innrømme at jeg ble skuffet over denne. Begriper ikke hvorfor det ikke er noen HDR innstiling i det minste?? Det bør jo absolutt væremed i et spill som slippes nå.

Men spillet i seg selv virker "helt greit" (utifra det lille jeg forløpig har spilt).

Skrevet (endret)
Får litt følelsen av at det bare er en ren mod til HL2 og ikke et eget spill. Grafikken begynner også å dra på årene og jeg må også innrømme at jeg ble skuffet over denne. Begriper ikke hvorfor det ikke er noen HDR innstiling i det minste?? Det bør jo absolutt væremed i et spill som slippes nå.

Men spillet i seg selv virker "helt greit" (utifra det lille jeg forløpig har spilt).

6081013[/snapback]

Lurte litt på hvorfor det ikke var noe HDR jeg også, skuffende. Lost Coast tech demoen er 100x penere enn dette spillet er jeg redd.

Faktiskt, HL2 er mye penere enn dette spillet for å gjøre en mer riktig sammenligning.

Endret av jasco
Skrevet
Lurte litt på hvorfor det ikke var noe HDR jeg også, skuffende. Lost Coast tech demoen er 100x penere enn dette spillet er jeg redd.

6081045[/snapback]

Helt uforståelig ja. Dette hadde jo vært en glimrende sjanse til å få vist at source-motoren fortsatt henger med grafisk sett, men istedet ender man opp med det helt motsatte intrykket. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...