Gå til innhold

Warcraft film er i emninga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spørsmålet er om de lager filmen i forhold til spillet, eller warcraft historien.

6076284[/snapback]

De skreiv jo hvertfall at de skulle lage en ny historie hvis du leste.

Skrevet
Kommer til å bli minst like stor bommert som Doom.

6076735[/snapback]

Det tror jeg lite på. En smule annerledes godt oppbacket setting det her.

Kan bli umåtelig stort og fett... noe jeg håper og egentlig regner med det blir.

Skrevet (endret)

tror ikke den vil gjøre det så særlig stort akkurat. filmen kommer til å interisere folk som spiller wow. men så kommer det til den sanken at ikke mange kommer til å kjøpe den på dvd eller gå på kino å se den. men laste den ned. samme skjedde med doom. men kan jo bli en bra film da men men. ikke vet jeg. vente å se hva som skjer

Endret av Dilly Man
Skrevet

Jeg ser positivt på dette! Har alltid ønsket meg en Warcraft film, og nå kommer det jammen meg en også :D

Det eneste jeg kunne ønsket var at det ble animert, ikke ekte skuespillere :hrm:

Skrevet
Jeg ser positivt på dette! Har alltid ønsket meg en Warcraft film, og nå kommer det jammen meg en også :D

Det eneste jeg kunne ønsket var at det ble animert, ikke ekte skuespillere  :hrm:

6077874[/snapback]

Det blir " LIVE-ACTION "... Med skuespillere osv :p

Skrevet

Personlig tror jeg at FMV introene til Warcraft 3 fungerer fordi de er nettopp det, introer. Korte, actionfylte sekvenser. Som en full lenght film tror jeg ikke det ville være like kult.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Vil si at dette ser lovende ut. Det er jo de samme folka som laga Batman Begins! :D

Skrevet (endret)

det er de samme folka som finansierte Batman begins...såvidt jeg vet er de ett production company, ikke ett filmstudio?

men man kan jo håpe at de krever like mye kvalitet for pengene som med Batman Begins ;)

Endret av MrLee
Skrevet

jepp, litt av samme grunn til at både LoTR og Harry potter er blitt populære filmer.

1. veletablert og godt dokumentert verden.

2. Gode visuelle basis/referanser de kan ta av (bare å inkludere night elf arkitektur vil jo glede mange fans f.eks...)

3. Episk backdrop.

Hvis de ikke skimper på penger og dessuten legger pengene der de hører til (til kulisser og slikt) og ikke pøser på med penger til pene skuespillere som er så-som-så men kom på førsteplass på People's choice awards, så tror jeg det kan bli bra.

Skrevet

Om Blizzard får Legendary Picture's til å lage den BRA sånn at den kommer til å vekke interessen til andre folk en bare WOW & Warcraft gamers.

Men de har jo GARANTERT 5mill+ folk som er interresert i filmen :p (Alle WC3 & WoW fans kommer garantert til å se den :p)

Skrevet

[Vin Diesel] LFG UBRS PLX!!11

Joda, kan sikkert bli interresant dette.. Jeg kan bare ikke forstå hvordan det er mulig å lage wow om til film..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...