NikkoDee Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vell.. overskriften sier jo noe Men det jeg mener er om det finnes noen MMORPG spill?
Hr. Jenssen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ja, selvfølgelig gjør det jo det. Det du leter etter, er Star Wars Galaxies. Sjekk ut http://starwarsgalaxies.station.sony.com/ for mer info. EDIT: Spillet begynner å bli noen få år gammelt nå, så du må ikke forvente noe grafisk under. Selv om at det er litt gammelt er det enda ganske mange som spiller det. Endret 8. mai 2006 av Hr. Jenssen
Obi-Wan Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 To ord: Ligg unna. SWG er helt anderledes (og værre) enn det var når det kom. Før så var det et skill system som gjor hver eneste spiller ganske unik. Man kunne mikse og trikse med 32 yrker. Nå er det gjort om til et level system slik alle andre MMO spill. Det eneste de klarte å gjøre riktig i SWG (skill systemet) forandret de i håp om å beholde de siste spillerene. Det spillet skulle hatt var content, i form av raid mål osv. Star Wars feelen manglet og ofte. Nå er SWG bare et skall av seg selv, og communityet dør sakte men veldig veldig sikkert.
Demonfudge Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Enig med Obi-wan. Dog, jeg hadde en skikkelig Star Wars feeling da jeg spilte. (før de ødela spillet altså.) Raid er ikke så fryktelig viktig for meg, og jeg syntes "instancene" var morsomme nok. Men jeg ville ikke anbefale å kjøpe SWG nå. Det var mye mye bedre før.
mortenmm Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Prøv heller jedi academy på internett... Det er ikke noe MMORPG, men det er fylt med action og gøyale triks... Jeg falt for det med en gag Endret 14. mai 2006 av mortenmm
Soth Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jaha? Ingen vits å poste linken to ganger. Uansett ikke sats på det blir noe av det prosjektet. Men hvis det skulle bli noe av, er det mest sannsynlig lenge til.
Moal Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jaha? Ingen vits å poste linken to ganger. Uansett ikke sats på det blir noe av det prosjektet. Men hvis det skulle bli noe av, er det mest sannsynlig lenge til. 6122496[/snapback] og hva vet du om det. Satans negative fjått!
Soth Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jaha? Ingen vits å poste linken to ganger. Uansett ikke sats på det blir noe av det prosjektet. Men hvis det skulle bli noe av, er det mest sannsynlig lenge til. 6122496[/snapback] og hva vet du om det. Satans negative fjått! 6128481[/snapback] Fordi slike prosjekter går som regel i dass?
ehs5 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 det vet du ingenting om! 6170606[/snapback] Og hva vet du om det?
Heradon Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) det vet du ingenting om! 6170606[/snapback] Og hva vet du om det? 6221360[/snapback] De som lagde WoW emu klarte det^^ Btw. SWG er fortsatt bedre en WoW Endret 8. juni 2006 av Lubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå