Gå til innhold

Tråden om Battlefield 2 : Reality MOD (v.1.32)


Anbefalte innlegg

Vil du være med å spille med meg Markaren? Vi kan ta med R@ge og de andre folkene!

6094728[/snapback]

Etter middag så blir det nok et par runder ja....

 

Vi har jo en egen server også vi da, men v kan jo se hvor vi går..

 

Jeg sliter litt på "lagge" dyret her bare.... Tror jeg må formatere C eller noe, men det gidder jeg bare ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg joina server som kjørte reality mod lukka mod-bf2 seg og den vanlige bf2 åpna seg og connecta til serveren, når jeg kom inn kjørte den ikke reality mod :/

6094959[/snapback]

Da kan vel ikke serveren ha Reality mod da... ??

 

kryss av for "same mod og same version" og update serverlist..

 

da får du kun servere med Reality

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

onyX, problemet du nevner går på dynamic lighting. Antar at du kjører det på High, sett dynamic lighting ned til mid eller low. Denne feilen oppstår bare på nattbanene, og vil dukke opp både hvis med og uten nightvision slått på.

 

Vet ikke om det er noen norske servere oppe enda, men alle er velkomne inn på de to serverene til klanen min. Dette er britiske servere, 40-50 i ping hvis du er nordmann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Whoops, blanda litt nå... Hør på markaren, ikke på meg :blush:

 

EDIT: Hmm, det er faktisk dynamic lighting som senkes hos meg. :hmm: Kanskje det varierer, skal sjekke prmm's betaforum for sikkerhetsskyld.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Testa det nå og må si jeg liker den originale mye bedre. Lang spawntid, kjøretøy tåler mindre osv, huff huff

6097536[/snapback]

Ja det er nok en av tingene som gjør Modden mer realistisk (om noe spill kan bli det).

Utover det så er det et spørsmål om hva man liker.

Lenke til kommentar
Kan dere komme med litt spesikt hvor dere spiller, slik at vi kan spille sammen?

 

Var veldig kul mod dette, "veldig" realistisk

6099600[/snapback]

Vi har en 24/7 server som heter Aurora Dedicated PRMM 0.30, men den er for tiden passordbeskyttet av varierende årsaker.... :D

 

Jeg spiller fortrinnsvis der, siden jeg er ganske newbie i BF2.

 

Det er vel den eneste Norske serveren forløpig så vidt jeg vet....

 

Jeg spillte det litt for ett år siden, men syntes det ikke var "så veldig realistisk". Det ble derfor lagt vekk, til fordel for Joint Operation - Reality Mod.

Når Battlefield 2 - Reality kom, så var det bare å sette i gang igjen... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei jeg lurer på hvordan man tar over flagg? Får ikke dette til jeg :blush:

6109619[/snapback]

Flaggene må taes i rekkefølge. Hvilket flagg som skal tas som neste vises på skjermen

6110149[/snapback]

 

Må hele team'et ta flagget samtidig eller kan jeg ta det alene?

Lenke til kommentar
Jeg har gått så lei av vanlig BF2 at det ikke er mulig. Spillte til Genral rank, så orket jeg ikke mere.

6094745[/snapback]

 

er du general? få se stats da!

6107007[/snapback]

Jeg mente så klart Sergeant da. Min feil, uansett, har rettet det opp nå. Alikevel så syns jeg det er litt oppskrytt dette spillet, men det er nå min mening. Du får som du vil, mine stats: Min statistikk i BF2, AgentVice. :)

*Laster ned modd*

 

Siden det ikke er crossair, får man tatt våpenet oppmot øyet og bruke siktet på geværet alà CoD?

Ja, det kan du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...