jovaa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hei! BF Vietnam har i disse tider begynt å bli veldig populært igjen, og BF.no svarer med å relansere den desidert råeste BFV servern på markedet. Overdimensjonert hardware og linje fra Lyse skulle tilsi stabilitet, og drifterne fra BF.no vet hva de gjør. Mapcycle kjører en lett blanding av inf/hardware maps og her skulle det være noe for enhver smak! Så her er det ikke noe å lure på: savner du lukta av våt regnskog, svidd napalm og skytekåte soldater er det bare å joine! Herligheten finnes på: Battlefield.no BFV #1 Favorites | 81.166.125.19:15567 Mapcycle: hue lang_vei operation_game_warden quang_tri_alt ho_chi_minh_trail saigon68 landing_zone_albany quang_tri operation_hastings Gamle og nye Vietnam veteraner: foren eder og join! Garanterer en trivelig stund og kvalitetsspilling BBB|Sättepotatis Endret 8. mai 2006 av jovaa
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Endelig. Har savnet at bf.no skulle hatt en Vietnam server kjørende. Populariteten for Vietnam har tatt seg opp i det siste. =)
Mr.Fosli Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nå har vi i det Norske Bfv communityet vært så heldig at Battlefield.no har satt opp en server til oss! Flere og flere ser seg lei av moderne krigføring og ønsker seg tilbake til jungelen og 60-70 tallet. Her ønsker vi Huey, ak-47, sa-7 og mig-21 velkommen! Serveren heter Battlefield.no BFV #1 Favorites og vil bli funnet på ip: 81.166.125.19 port: 15567. Her ønsker vi alle velkommen til å slippe unna UAV og SU som bomber alt til himmels. GLHF G.I. Joe -[stK]Jarra Troing
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=574717 Jeg synes vistnok at her hvor du postet var en bedre plassering for tråden
Alastor Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg slo sammen trådene og plasserte de i rett forum .
~Alex~ Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ah vietnam <3, tiden da man ikke brukte kruttlapp pistoler... Får vel ta meg en tur tilbake til jungelen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå