Gå til innhold

Stille inn rekyl osv på 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Kan noen si alle de tingene man må skrive i konsollen for å få minst mulig rekyl og sånn at det blir best mulig å spille cs 1.6 ?

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tipper denne blir stengt fort

gofigure

evnt.

man kan ikke få mindre rekyl av å skrive inn cmds i console. Så det er ikke mulig.

Hva mener du med at det blir bedre å spille cs?

Bedre flyt i spillet?

eller at man plutselig har abnormalskillz som ikke burde være der?

Endret av Rampage
Skrevet
tipper denne blir stengt fort

gofigure

evnt.

man kan ikke få mindre rekyl av å skrive inn cmds i console. Så det er ikke mulig.

Hva mener du med at det blir bedre å spille cs?

Bedre flyt i spillet?

eller at man plutselig har abnormalskillz som ikke burde være der?

6063740[/snapback]

Det blir lettere å skyte pga man ikke trenger å vente så lenge før våpenet " går ned " igjen. Vet om to " sånne ting " man kan skrive inn og det er fps_max_101 og fps_modem_101 men ikke flere

Skrevet

med den første av de commandene som du skrev inn, så stiller du bare på hvilken FPS du vil at spillet skal kjøre på. ;)

Det har ikke noe med rekyl å gjøre, med mindre du spiller på 10 FPS normalt da :p

Skrevet

Ok, men når jeg er på lan, så sitter jeg ved siden av en som har ca like bra data som meg ( jeg har litt bedre ) og hos han går våpenet ned med en gang så han nesten kan spraye på hodet ( nesten! ) men hos meg fyker våpenet i været og jeg må vente mye lenger før jeg kan skyte igjen. Hvorfor det?

Skrevet

Bruker dere samme våpen da?

For det er forskjellig rekyl på våpnene.

Med ak, så fyker siktet til værs, mens med colt er det mye enklere å kontrollere det :)

Skrevet

Er det samme prinsippet som i HLTV du mener? Dersom våpenet dukker opp med en gang uten animasjon, er det kun for å trekke ned det visuelle og dermed øke ytelsen. Det går like lang tid før du kan bruke våpenet. Samme prinsipp som hvis du setter på lyddemper og bytter våpen raskt. Man kan likevel ikke skyte straks.

Skrevet

Han har nok bare my mer teknikk og "skills" med musen og spillingen.

At han klarer å kontrollere aken er rett og slett bare "skills".

Det er bare en måte og bli skikkelig god uten cheats, spill til krampa tar deg!

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Har en stor stygg tråd hvor også jeg henger meg opp i dette.

Det eneste som beviser noe er en screenshot over hvordan sprayen er av kulene :)

Jeg er dessverre en av dem som får kulene langt til værs ved spray. Andre rett frem for oftest....

Nesten ingen som har dette problemet, så det blir langt liten oppmerksomhet til det siden jeg merker at mye av holdningen til cs-gamerer, er som svar: "cheater, han er bedre enn deg".. :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=590081&st=20

Endret av nollie
Skrevet

Maskinen har noe å si. Min gamle maskin hadde 100 fps, men droppa ned til 70 når det ble litt action. På den maskina er rekylen mindre enn på den nye maskina som har 100 fps i smoke!

Lurer fælt på hva det kan være...

Men har også noe med hvor god en er til å håndtere rekylen som sagt...

Skrevet
Han har garantert bedre skills en deg. Bare be han prøve det samme på din pc så skal du få se.

6544174[/snapback]

Har sagt det før, han har ingenting med saken å gjøre, det var jeg som satt på han sin maskin når jeg testa, og jeg som satt på min maskin når jeg testa. Han var ikke der da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...