Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.

Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eneste streamene jeg vet om som funker ligger i førsteposten. Hvis noen har flere linker til andre plasser så gi meg en PM så slenger jeg de ut.

Skrevet

Vi skal helst ikke komme med noen navn her. Det er greit å si hva folk har gjort og slikt, men personlig informasjon bør holdes utenfor denne tråden. :)

Skrevet
Vi skal helst ikke komme med noen navn her. Det er greit å si hva folk har gjort og slikt, men personlig informasjon bør holdes utenfor denne tråden. :)

Muhammed er det vanligste navnet i Oslo. Samme som å si Ola Nordmann sparket ned en fyr.

Skrevet

Politiradio v1.2 av Tepose var jo genialt. Men jeg tenker at det kanskje hadde vert fint med en mulighet til å legge inn egne linker til streamer? På den måten kan man bruke programmet i fremtiden selv om noen av de innebygde streamene etterhvert skulle dø.

Skrevet

Noen av de kommentarene man kan høre på radioen er bare tragiske. :p

"Brann ved Xxxxxxxxxx" (Kan ikke si hvor der er brann. ;D)

"Hva slags bygning er den brannen i?"

"Neeeei... Så langt har jeg ikke kommet enda...."

Skrevet

Hørte på noen uker etter jul,

person A-" delta alfa(blabla) ehh vi har kommet over 2 bilder her som står i full brann, ehm. Skal vi gjøre noe med de eller?"

Person B- "åja, de ja, ehm jeg tror det er sendt en brannbil."

"Alfa charlie 2065, vi har fått melding om at det ligger noen steiner i ettellerannet-veien, kan du sjekke det ut?"

10 min senere:

" ja da har vi plukka opp noen steiner........ og et juletre"

Var utrolig morsomt å høre det kl 5 på natta, ikke så gøy nå,menmen, mye rart som man hører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...