Mads-b Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Har et problem. Klarer å dre meg inn i den baren/hotellet der jeg får høre at banden lurer folk. Men med en gang jentene kommer inn, trekker hu blonde en dolk, og jeg er tvunget til å drepe henne, og får notis om at det ikke var så lurt. Hva gjør jeg galt?
Isbilen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Tror greia her er at hvis du kverker henne før hun får gjort noe, blir det registrert som et mord. La henne slå deg en gang, slik at det blir registrert som selvforsvar.
Mads-b Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Men selv om det er selvforsvar, er det ikke vanskeligere å klare questen da? Hu andre sier bare at veninna har noe jeg vil like å høre. Så må jeg drepe henne, og så nekter hu brunhåra å snakke med meg mer..
Isbilen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Kan ikke si jeg hadde noen problemer med dette, de falt relativt kjapt.
Mads-b Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke kampen som er problemet. Heller mer bekymringsverdig er notisen som dukker opp om at kanskje covert-operations hadde vært en bedre ide. Er det et alternativ til å drepe dem?
Madeo Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke kampen som er problemet. Heller mer bekymringsverdig er notisen som dukker opp om at kanskje covert-operations hadde vært en bedre ide. Er det et alternativ til å drepe dem? 6063380[/snapback] JA
Mads-b Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Leste nettopp en walkthrough. Det står at EGENTLIG, så skal de lokke meg et sted, men i realiteten stormer de meg med dolk. Har jeg drept moren hennes eller noe? Gått gjennom dark brotherhood.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå