Gå til innhold

TES: Main Quest skriv vis du er ferdig.


Anbefalte innlegg

du trenger bare forsterkninger fra 1 by.

6064603[/snapback]

 

Ah, man. Tok alle byene jeg :roll:

6065720[/snapback]

 

Jeg og.. :p

 

Alt det strevet bare for littegrann hjelp. (Egentlig bare litt ekstra lagg)

6094069[/snapback]

 

 

Haha, ja ekstra lagg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du trenger bare forsterkninger fra 1 by.

6064603[/snapback]

 

Ah, man. Tok alle byene jeg :roll:

6065720[/snapback]

 

Jeg og.. :p

 

Alt det strevet bare for littegrann hjelp. (Egentlig bare litt ekstra lagg)

6094069[/snapback]

 

 

Haha, ja ekstra lagg :thumbup:

6101977[/snapback]

du trenger ingen (?) har jeg hørt... men kvach sender deg gratis! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ble ferdig i dag, synes det var en helt ok slutt jeg. Så nå går jeg bare og gleder meg til belønningen... :-)

 

Men jeg har fått problemet som er beskrevet i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=577778

 

Noen andre som har opplevd det? Tempel-området har rett og slett slått sprekker. Det gikk jo hardt for seg på slutten men det får nå være måte på.

 

Det kan kanskje ha sammenheng med mods, jeg kjører en del av de.

Lenke til kommentar

Er også ferdig, men skuffet over belønningen. Er også skuffet over hvor lite det egentlig bryr folk det som skjer. Småting som at en person er død som jeg drepte en eller annen gang snakkes det om på gaten og sånn ellers, men selve slutten er sånn "jaja det går jo fint, hva skal du ha til middag ikveld ?".

Lenke til kommentar
Er også ferdig, men skuffet over belønningen. Er også skuffet over hvor lite det egentlig bryr folk det som skjer. Småting som at en person er død som jeg drepte en eller annen gang snakkes det om på gaten og sånn ellers, men selve slutten er sånn "jaja det går jo fint, hva skal du ha til middag ikveld ?".

6182826[/snapback]

 

hehe skjønner hva du mener.

tror ikke at dem snakker om middagen da :hmm:

ogsom flere kanskje har fått med seg så lukter det litt expansion, se flere av de andre sidene for litt mer utfyllelse

Lenke til kommentar

Dere som sier at man ikke behøver hjelp til Bruma fra mer enn 1 by. Jeg har fått tak i hjelp hos skingrad og ca. 2 andre cities, og jeg får fremdeles beskjed fra Jauffre om at det ikke er nok støtte.

 

Noen som vet hva problemet er? :thumbup:

 

Edit: Dette var en liten offtopic.

Endret av brutality
Lenke til kommentar

javel ser ut som en bug.

jeg gikk bare til kvatch og fikk hjelp der i fra og det funket for meg.

prøv sqt

setstage "ID" 100

 

hvis det er et bug i questet så må du nok gjøre det.

hvis ikke kan du avinstalere og instalere på nytt. :!:

Lenke til kommentar
... men kvach sender deg gratis! :thumbup:

6105928[/snapback]

 

Hjelpen du får fra Kvatch er vel ikke akkurat gratis. Du gjør den samme jobben i Kvatch, som du må gjøre i de andre byene for å få hjelp. :)

 

Jeg har valgt å stenge gatene utenfor alle byene, så i leiren utenfor Bruma Castle er det 2 soldater fra hver by. Tror jeg klarer meg uten "hjelpen", men ville at main quest skulle vare så lenge som mulig. Jeg har ventet lenge med å fullføre hovedoppdraget, men i dag skal det skje. :D

Lenke til kommentar
... men kvach sender deg gratis! :thumbup:

6105928[/snapback]

 

Hjelpen du får fra Kvatch er vel ikke akkurat gratis. Du gjør den samme jobben i Kvatch, som du må gjøre i de andre byene for å få hjelp. :)

 

Jeg har valgt å stenge gatene utenfor alle byene, så i leiren utenfor Bruma Castle er det 2 soldater fra hver by. Tror jeg klarer meg uten "hjelpen", men ville at main quest skulle vare så lenge som mulig. Jeg har ventet lenge med å fullføre hovedoppdraget, men i dag skal det skje. :D

6253786[/snapback]

 

hvis du er arc-mage kan du ta med deg folk fra Arcan university :thumbup:

Lenke til kommentar
hvis du er arc-mage kan du ta med deg folk fra Arcan university :thumbup:

6253857[/snapback]

 

Takk for tipset AuronZ, jeg var ikke klar over at man kan få med hjelp derfra også. Jeg er selvfølgelig Arch-Mage og er ferdig med alle guilds, så jeg tar kanskje med noen fra DB også. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...