Gå til innhold

Farme til Rank 14 - mulig i løpet av sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
ordene "paladin" og "pvp" i samme tråd?...hmm nei, må ha lest feil

6062081[/snapback]

Har du rette builden til paladin eiger den i PvP. Med dårlig build suger den ! Eg sjølv er har ein 55 pala og eg tok en lvl 60 pala på grunn av han hadde dårlig build.. Han skylda på builden sinn og han gikk og resetta den og satt opp en lignande build som eg bruker. Å vi tok ein omkamp og da eigde han meg !! Eg tok bere 20 % av live hans før han tok mej !! Tok faktisk en lvl 60 tauren warrior for noen dager siden.. eg er lvl 55 !! Så du børe ikkje antyde at paladin suge i PvP før du har fighta mot en skikkelig god pala !!

6062170[/snapback]

Tok en 60 orc warrior med min da 54 paladin igår :p

Men paladin har der mest på flaks, så om du ikke har litt flaks samtidig som du har rett build/gear er du ille ute :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holy build er 'ok' til pvp :)

Vi har forresten hatt kun 4 GM paladins på serveren hittil...

Han ene gikk fra r12 15% til r13 64% på en uke eller no...

Skrevet (endret)
Jeg gjentar, ikke sløs bort fritida di på WoW. Nyt sommerværet.

6061361[/snapback]

/lol

BTW kommer vel rimlig bra ann på servern hvor lang tid 13-14 tar

Men paladin er vel ikke den beste classen til å gå opp i rank fortest... er vell den classen som suger mest i PvP så det kan nok ta litt tid.

Endret av World Of Warcraft
Skrevet
ordene "paladin" og "pvp" i samme tråd?...hmm nei, må ha lest feil

6062081[/snapback]

Har du rette builden til paladin eiger den i PvP. Med dårlig build suger den ! Eg sjølv er har ein 55 pala og eg tok en lvl 60 pala på grunn av han hadde dårlig build.. Han skylda på builden sinn og han gikk og resetta den og satt opp en lignande build som eg bruker. Å vi tok ein omkamp og da eigde han meg !! Eg tok bere 20 % av live hans før han tok mej !! Tok faktisk en lvl 60 tauren warrior for noen dager siden.. eg er lvl 55 !! Så du børe ikkje antyde at paladin suge i PvP før du har fighta mot en skikkelig god pala !!

6062170[/snapback]

Tok en 60 orc warrior med min da 54 paladin igår :p

Men paladin har der mest på flaks, så om du ikke har litt flaks samtidig som du har rett build/gear er du ille ute :p

6062344[/snapback]

var sånn halvveis ment som en spøk men ok, la diskusjonen gå sin gang :p

Skrevet (endret)

Fra allakhazam:

The Top Dog - That guy with no life who's always Standing 1

Week Rating PvP Rank

1 0 Rank newb

2 13000 Rank 4

3 23400 Rank 6

4 31720 Rank 8

5 38376 Rank 9

6 43701 Rank 10

7 47961 Rank 11

8 51369 Rank 12

9 54095

10 56276 Rank 13

11 58021

12 59417

13 60533 Rank 14

14 61427

14 uker med std1 dersom du begynner på bunn. Så ja, om du ønsker å spille 8+ timer hver eneste dag i sommerferien så er det mulig. Går ut ifra at du ikke er r0 når du starter, klarer det sikkert om du finner motivasjon til å spille mest av alle hver eneste dag hele sommerferien :)

Glad jeg gjorde det midt på vinteren, mens man farma BWL og venta på AQ

Endret av Pinnella
Skrevet
Jeg gjentar, ikke sløs bort fritida di på WoW. Nyt sommerværet.

6061361[/snapback]

/lol

BTW kommer vel rimlig bra ann på servern hvor lang tid 13-14 tar

Men paladin er vel ikke den beste classen til å gå opp i rank fortest... er vell den classen som suger mest i PvP så det kan nok ta litt tid.

6062616[/snapback]

Du veit at man ikke ranker best ved å spille 1on1?

Skrevet
14 uker med std1 dersom du begynner på bunn. Så ja, om du ønsker å spille 8+ timer hver eneste dag i sommerferien så er det mulig. Går ut ifra at du ikke er r0 når du starter, klarer det sikkert om du finner motivasjon til å spille mest av alle hver eneste dag hele sommerferien :)

Glad jeg gjorde det midt på vinteren, mens man farma BWL og venta på AQ

6062722[/snapback]

Jeg kan tenke meg at det lagde et ganske stort arr på sosialivet? :p

Skrevet

Du burde ikke risikere sommerferien på det, om du spiller på en av de high pop serverne med mange premade raids så kan det bli hardt å klare det på 8-9 uker, så risikerer du at du kommer til rank13, og der starter skolen..!

(Det skjedde med en horde rogue på shadow moon).

Skrevet

Jeg kan seriøst ikke forstå meg på folk som seriøst planlegger noe sånt. Hva oppnår du egentlig ved å komme til rank 14?Litt lilla pixler?Tror noen at folk ser opp til deg når du har den ranken? Det vil jeg gjerne vite.

Det er sommer snart, kom deg heller ut og gjør normale ting. Spill WoW når det regner eller når det er for varmt til å gjøre noe ute.

Skrevet
så man klarer ikke rank 14 selv om man går på skole? =/

6067916[/snapback]

Jo, det er fullt mulig å nå rank 14, selv om man går på skole. Bare du har en steady group så går det bra... :thumbup:

Skrevet
så man klarer ikke rank 14 selv om man går på skole? =/

6067916[/snapback]

Jo, det er fullt mulig å nå rank 14, selv om man går på skole. Bare du har en steady group så går det bra... :thumbup:

6068047[/snapback]

Går bra er vel et relativt begrep ;)

Vha. (litt for) enkel lineær regresjon, hvor y er karakterene dine, a er snittet ditt ved rank0, b er et VELDIG STORT TALL, mens x er rank:

y=a-bx.

Folk spiller seriøst 16timer i døgnet for å få rank 14 på high-pop servere.. det betyr at du har 0 timer søvn, 1 time ronking og 7 timer skole igjen hver dag(du kan evt. legge inn ronking mens du står i bg-kø; jeg foretrekker dog å ha litt god tid, men det blir jo helt opp til deg). Soving må du gjøre i helgene, nei vent; da er det bonus-honor så du må spælle døgnet rundt da og.

Håper du har hælseforsikring etc...

Skrevet
Jeg kan seriøst ikke forstå meg på folk som seriøst planlegger noe sånt. Hva oppnår du egentlig ved å komme til rank 14?Litt lilla pixler?Tror noen at folk  ser opp til deg når du har den ranken? Det vil jeg gjerne vite.

6067909[/snapback]

Det man oppnår er et mål man har satt for seg selv. La folk selv bestemme hva de vil bruke fritiden sin til.

Skrevet
Jeg kan seriøst ikke forstå meg på folk som seriøst planlegger noe sånt. Hva oppnår du egentlig ved å komme til rank 14?Litt lilla pixler?Tror noen at folk  ser opp til deg når du har den ranken? Det vil jeg gjerne vite.

6067909[/snapback]

Det man oppnår er et mål man har satt for seg selv. La folk selv bestemme hva de vil bruke fritiden sin til.

6070478[/snapback]

Jeg ville bare vite hva som driver han til dette. Jeg sa ingenting om at han ikke skulle gjøre det. Det gir vel jeg en god f i. Viss noen vil sitte inne hele sommer og spille wow, så be my guest.

Bare husk at det er faktisk helseskadelig.

Skrevet

6067909[/snapback]

6070478[/snapback]

Jeg ville bare vite hva som driver han til dette. Jeg sa ingenting om at han ikke skulle gjøre det. Det gir vel jeg en god f i. Viss noen vil sitte inne hele sommer og spille wow, så be my guest.

Bare husk at det er faktisk helseskadelig.

6071487[/snapback]

Ingen bryr seg om hva du vil vite i denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...