abene Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ny ODF-plugin for MS Office Det er utviklet et tredjepartprogram som gjør at Microsoft Office-programmer kan lese dokumenter på det åpne filformatet OpenDocument. Les artikkelen her
Simen1 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Glimrende! Håper dette programmet blir så vanlig at M$ etter hvert vil velge å støtte det. (Det verste som ville sjedd er om M$ lager neste Office med vilje inkompatibelt med ODF og 3.partsprogrammet)
efikkan Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Interessant. Det er på tide at M$ ordner opp. BTW: Jeg bruker OpenOffice og angrer ikke.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Vel, det hjelper meg avsted i allefall Liker veldig godt OpenOffice sin programvare, dog syntes jeg at det er litt dumt at den norske stavekontrollen er litt dårlig... PS: Jeg må si at jeg hater når folk kaller Microsoft for M$. Det er ikke deres problem at Windows dominerer markedet, det er brukeren sin EDIT: Og efikkan, vi vet at du er anti-Microsoft, men du trenger ikke å si det gang på gang. Personlig føler jeg at det er for mye av det gode Endret 8. mai 2006 av Slettet+56132
efikkan Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 EDIT: Og efikkan, vi vet at du er anti-Microsoft, men du trenger ikke å si det gang på gang. Personlig føler jeg at det er for mye av det gode 6062162[/snapback] Det var ikke noe ubegrunnet regelrett Microsoft-kritikk i mitt innlegg. Det er faktisk konkurransehemmende at M$ office ikke støtter OpenDocument. Men så kan det nevnes at å si at jeg er anti-Microsoft er mildt sagt...
Cryovat Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Fantastisk. Håper dette blir fritt tilgjengelig snart. Misliker OpenOffice, og med dette forsvinner eneste grunnen til å ha det installert.
G Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Bra med åpne filformat. Hvis det fungerer godt, så er det en mindre grunn til å lagre i MS Office filformat når en er OpenOffice bruker. Håper det kan plage Office brukerne nok til at Microsoft gidder å implementere ODF inn i Office. OpenOffice.org er et av de bedre programmene som basert på åpen kildekode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå