Mathiasman Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har prøvd å sette fan#1 på 0%, men viften går uansett. Kan det være noe feil med systemet mitt? Tror dere det hjelper hvis jeg formaterer PCen, slik at alle innstillinger resettes. Det fungerte nemlig før.
Patz Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Sikker på at viften er koblet til hovedkortet, og ikke molex?
Mathiasman Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Molex vet jeg ikke hva er. Men det er koblet til FAN#1 på hovedkortet. Så Molex er vel utelukket
B4stian Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Sikker på at det var samme kontakt du koplet den til på hovedkortet da? Vet at på mitt Abit hovedkort er det ikke alle som fanges opp av systemet.
Mathiasman Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Ved siden av FAN#1/0 på hovedkortet, står det CPU FAN. Så er rimelig sikker på at jeg har rett.
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 På mitt hovedkort kan jeg vel kun styre CPU-FAN og SYS-FAN, FAN-1 og FAN-2 kan ikke styres...
Mathiasman Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Jeg mente at ved siden av FAN#1 står det CPU FAN. Altså at FAN#1| og CPU FAN er det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå