redsword Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 når jeg å en kamerat skal spille aoe3 på LAN så kommer det en feilmelding. "Error joining: version mismatch" hva kan være galt?
Matsemann Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 når jeg å en kamerat skal spille aoe3 på LAN så kommer det en feilmelding. "Error joining: version mismatch" hva kan være galt? 6057216[/snapback] Dere må ha samme versjon. Last ned patchen på http://agecommunity.com og installer den hos begge, eller det som bedre er: Når du er inne i spillet, velg multiplayer, og ES Online, så gjør den det selv. Kan og hende dere bruker samme serienøkkel, men den er jeg ikke helt sikker på. Skal forresten postes under spørsmål og svar.
redsword Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 hehe takk for hjelpen. et funket nå så *LØST* steng denne posten nå takk.
ttt Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Da Age om Empires III er eit PC-spel, passer tråden betre i ein av PC-kategoriane. Dette virker ikkje som eit emne som krever ein diskusjon for å bli svart på, derfor er "Spørsmål og svar - PC" den beste kategorien. Tråden flyttes derfor dit. Håper at trådstarter kan seie kva som løyste problemet, sånn at også andre kan ha nytte av dette.
redsword Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 den ble løst fordi vi måtte ha samme versjon. vi trykket på multiplayer på aoe3 å så ble det lastet ned en automatisk patch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå