Gå til innhold

Ninja eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er klar over at det kan ha vært andre grupper i en eller annen instance som fikk den recipe samtidig?

I guilden min gikk vi gjennom Stratholm og UBRS helt likt med 2 forskjellige raids. Og med 1 min mellomrom droppa Myrmidon's Signet først i UBRS og så for oss i Stratholm. Bare en tanke.

Vil vel ikke kalle det ninja. Men du kunne vel selv rullet need på den eller sagt at du ikke syns det var greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare ett spill. Og han var sikkert dust, men det er bare å glemme det.

btw, nydlig interface.

Skrevet

Første bud når man går inn i en instance med random gruppe er å sette opp rulle regler. Den mest vanlige er 1 set need og en random need med modifikasjoner om man ønsker det.

Skrevet

Men hvor lang tid tok det fra dere var ferdige, til roguen logget av, og alf kom inn og putta potionen på AH?

Tar jo tross alt en time å sende ting (utenom penger) til andre...

6087195[/snapback]

Ah, ok - du har ikke funnet trade-vinduet ennå :!:

6087272[/snapback]

Det er litt vanskelig å trade med seg selv, er det ikke ?

Trådstarter: Jeg ikke sett noe bevis for at roguen og "alf" er en og samme person. Så hvordan dro du den konklusjonen ?

6089067[/snapback]

Jeg sto og refresha AH med engang runnet var ferdig.

6089863[/snapback]

Om du sto å refresha AH med en gang og den pluttselig dukka opp så er det ikke han :p tar jo en time med posten, takk for at du beviste for oss at roguen ikke var ninja :)

Skrevet

Om du sto å refresha AH med en gang og den pluttselig dukka opp så er det ikke han :p tar jo en time med posten, takk for at du beviste for oss at roguen ikke var ninja :)

Uffda .. ennå en som ikke har funnet trade-vinduet....

Skrevet

Uffda .. ennå en som ikke har funnet trade-vinduet....

6100819[/snapback]

lol :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...