Gå til innhold

Nei til omstart!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Å kjøre applikasjoner i user-mode kan vel ikke bare medbringe seg fordeler?

6054707[/snapback]

ingenting som m$ gjør medbringer bare fordeler. fra bugcount win95-98 til - til - til brukervennlig/sikkerhetssvikt forholdet har det meste m$ produserer en medaljens bakside. er vel et sprøsmål om veiing av pros/cons.

edit: er vel en prinsippiel forskjell på å stjele kode og å stjele funksjoner. dog forstår jeg hva pwd3679 mener.

Endret av Spr0cket
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er mulig, men tvilsomt at Windows inneholder Linux-kode. Da hadde nok Windows vært bra da. :!:

6054721[/snapback]

hehe....Jeg gleder meg til Vi har flere likeverdige uavhengige konkurrenter. Tenk hvis vi hadde ett bilmerke...Dyrt men bra. Og noen andre billige bra, som de som var flink til å skru kunne kjøre. Uff, det var avsporing...

Ikke mye vondt å si om Xp. Omstart er vel snart det eneste.

Skrevet

Omstart er vissvass. Jeg velger alltid nei, og heldigvis har jeg en crack så jeg slipper å ta omstart :D Aner ikke hvor jeg fikk den da. Men det som er gøy med mac(linux også?) er jo at om man tar en omstart, så ligger alt man holdt på med oppe når man er back in buisness

Skrevet

Jeg tviler på at den cracken gjør noe annet enn å bare fjerne vinduene som maser om omstart, ellers hadde den vært et funn for XP brukere. Du får altså ikke oppdatert systemet ditt, du sipper bare maset om at du bør gjøre det.

Skrevet
Omstart er vissvass. Jeg velger alltid nei, og heldigvis har jeg en crack så jeg slipper å ta omstart :D Aner ikke hvor jeg fikk den da. Men det som er gøy med mac(linux også?) er jo at om man tar en omstart, så ligger alt man holdt på med oppe når man er back in buisness

6055630[/snapback]

hvilken crack/patch er dette? hvor får jeg tak i den?

Skrevet
Jeg tviler på at den cracken gjør noe annet enn å bare fjerne vinduene som maser om omstart, ellers hadde den vært et funn for XP brukere. Du får altså ikke oppdatert systemet ditt, du sipper bare maset om at du bør gjøre det.

6056010[/snapback]

Isåfall skal det ikke være vanskelig å lage et program som fjerner slike vindu. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...