Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

lekasje i Honda Aerodeck


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en Honda Aerodeck 89mod. Men når jeg var å så på den var den våt på gulvet på fører siden. Noen som har vært borti det tidligere? Hvor kan jeg se etter lekasjen? Er det en kjent feil ved den type bil

 

Håper på rask svar siden jeg har VELDIG lyst å kjøpe snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"corn flakes" er svært dårlig til å holde fukt inne/ute og hondaer fra 80-tallet har som regel mye plategods som er konvertert til....nettopp corn flakes.

mange av disse er rusthauger!

dersom du vurderer en slik bil bør du enten være god til å sveise selv eller sørge for å ha en god venn som er god til det.

 

det er bedre å ta seg god tid før et bilkjøp enn å være nødt til å ta seg god tid etterpå!

Lenke til kommentar

Som eier av en 87 modell Accord Aerodeck så må jeg si meg enig med han over. Sjekk bilen for rust. Disse bilene ruster endel og min måtte sveises endel før den ble eu godkjent. Det er fire punkter der det ruster mye på disse bilene og det er begge sider på gulvet rett foran baksetene og på gulvet foran, grunnen til dette var visst pga hvordan bilene er konstruert. Hvis du kan få tak i et greit eksemplar så er det en god bil å kjøre og den drar godt med 2 litern. Motoren er veldig bra på bilen min. Har nå gått 270000 og den bruker så og si ikke olje i det hele tatt og starter uansett vær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...