Gå til innhold

Tales of Symphonia, er det bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom du er RPG fan så er det morsomt, ellers ikke. Det har kommet en oppfølger av det.

6054729[/snapback]

 

Hva heter oppfølgeren? :hmm:

6057275[/snapback]

 

Det har ingen direkte oppfølgar. Tales of Symphonia er eit spel i Tales- serien på same måte som Final Fantays-serien. Det er sjølvstendige spel i eigne univers.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nevnt spillet i flere tråder, men dette spillet er et av de mest geniale RPG-spillene jeg har spilt. Gjennomført grafikk, og et kampsystem som gjør det gøy å slåss. Ble aldri lei av kamper slik jeg ble når jeg spilte FFX.

 

Litt off-topic, men...

 

Prøver å ta det som er av side quests, og i den forbindelse mangler jeg piratkostymet til Lloyd. Skal vistnok få det ved å bygge opp Luin på en spesiell måte, men har ikke fått det til. Noen som har forsøkt?

Lenke til kommentar

Liker du final fantasy og kingdom hearts liker du sansynlig vis dette også.

Synst personlig at historia og karakterane var litt kjedlige, har du spilt endel rolle-spill så blir historia forutsigbar og du opplever ikkje noke nytt.

Synst også at stemmen og dialogen var dårlige.

Vil anbefalt å låne det i stede for å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Kunne trengt litt høyere produksjonsverdier, for å få inn litt mer animefilm og lignende, men utenom det et strålende japansk RPG. God grafikk, veldig godt slossesystem, klisjestory med langt mer dybde enn forventet, og med langt mer spillerinnvirkning enn man merker. Annbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig glad i RPG's, anime og japansk kultur generelt. Men dette spillet gjorde det ikke for meg. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det ga meg ret og slett ikke lyst til å spille videre.

 

Men brødrene mine likte det godt.

6166921[/snapback]

 

 

mista litt lysten etter å ca. ha spillt tales i 40 timer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...