Gå til innhold

for varm pc!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en pc som blir opp til 65 grader varmt. jeg har en ekstra 3 pinns vifte men har ingen flere plasser til den... hva skal jeg gjøre? går det ann å skru viftehastiheten opp?

prøver å komme inn i biosen for å gjøre det, men hver gang jeg går inn i biosen tilter maskinen og jeg må starte den på nytt... :( finns det noe alternativt programm for å skru opp viftehastigheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er mulig å koble til ekstra vifteregulator i kabinettet. Det er ikke alle vifter som må kobles til hovedkortet.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Hei!

Det er mulig å koble til ekstra vifteregulator i kabinettet. Det er ikke alle vifter som må kobles til hovedkortet.

Hilsen,

efikkan.

6048922[/snapback]

finnes d vifter som kan kobles rett til strømforsyningen? har hørt om d en gang...

Skrevet

men hva med å sette viftehastigheten opp? kan som sagt ikke gjøre det i biosen fordi maskinen klikker. finnes det noen programmer man kan bruke til det? (har speedfan men finner ikke ut av det.)

Skrevet

Du får ikke satt viftehastigheten opp mer enn 12 V. Mål spenningen over de hvis du er usikker på spenningen. :) Eller hvis du vet hva et voltmeter er.. (No affence)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...