Gå til innhold

Test: i-mate JAMin


Anbefalte innlegg

Det er ganske merkelig. Jeg merker det skjelden selv, men mange av de jeg snakker med nevner at lyden er dårlig. Jeg innså ikke selv hvor dårlig lyden var før jeg ringte meg selv fra Qtek-en til en fasttelefon. Lyden høres ut som ekstremt overkomprimert mp3. Det rareste av alt er at det bare skjer av og til, og helt uavhengig av dekninksforhold...

 

Får kanskje sende telefonen tilbake og be om en ny...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skulle ønske der var litt informasjon om bl.a Skype, om f.eks batteriet tar kvelden etter litt nettprat eller om det er nesten det samme som med vanlig GSM. (F.eks finnes det "fly" modus på denne, kan du aktivere bare 1 av sender typene).

6042254[/snapback]

Er det noen som har prøvd å bruke Skype på JAMin / S200? På skype.com står det at prosessoren bør være 312MHz, mens JAMin / S200 har 200MHz.

 

Jeg ser enorme fordeler med å bruke Skype på Pocket PC fremfor vanlig PC, så sant samtalekvaliteten er OK, og det ellers fungerer greit i praksis.

 

Magnus

Lenke til kommentar

Bare lurer..

 

Jeg tenker fortsatt på det med engelsk eller norsk på mobilen... Har kommet frem til at det kanskje er lurest med norsk selvom det er litt harry.. ? For med engelsk får jeg vel ikke norsk ordbok og sånt når jeg skal skrive sms.

 

Noen som kan motbevise min teori? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det ble tidligere spurt om minnekort til JAMinen som ingen svarte på;

 

Jeg har også tenkt å kjøpe nytt minnekort til JAMinen min (4GB), men har ikke så mye peiling. På ebay er det mange "ukjente" merker av SD kort (AGL, SOHO, ADATA, TOPRAM, PQI, Super Digital, New Patriot...) men mange av de ser useriøse ut på en måte. Er det sånn at et hvilket som helst SD minne kort vil passe uansett eller risikerer man at det ikke gjør det...

 

andreas

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...