JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hei, jeg er ute etter et (eller flere) program(er) som jeg kan sette til å overvåke og logge ressursbruken til en prosess og helst kan lage en grafisk fremstilling av dataene. Det jeg ønsker å overvåke er: CPU-time RAM-bruk disklesing B/s diskskriving B/s disk IO/s Er det noen som vet om programmer som kan gjøre dette for meg?
JohndoeMAKT Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Bump mens det er mer trafikk på forumet.
JohndoeMAKT Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Sysinternals var første plass jeg letet, men finner lite som har med CPU/RAM og de diskverktøyene jeg fant var ikke god til jobben.
zjulik Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Windows har et bra verktøy innebygget. Nå fins det visst et interface til det også: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en
JohndoeMAKT Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Selve den vanlige perfmon syntes jeg ikke var passende til det jeg er ute etter (jeg skal se hvor mye ressurser prosessene X, Y og Z bruker på tidsrom N og gjøre en sammenligning), men det kan være at denne Wizarden gjør det lettere. Har du mulighet for å laste den ned for meg og f.eks legge til her som vedlegg eller sende på e-mail til meg, for å validere min Windows som "genuine" har jeg ikke tenkt å gjøre. johndoefrakolnes A hotmail.com f.eks
zjulik Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har du mulighet for å laste den ned for meg og f.eks legge til her som vedlegg eller sende på e-mail til meg, for å validere min Windows som "genuine" har jeg ikke tenkt å gjøre. Sorry mate. No can do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå