Schnickaschnicka Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Har kommet til imperial guard quarters. Tar siste quest for Thieves guild. Men med en gang jeg rører på meg blir jeg tatt av vaktene selv om jeg har 80% chameleon. Og jeg får ikke satt meg ned på reading chair for å få elder scrollen. Kan noen hjelpe meg?
Heyward Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 det her var litt confusing. du sier at du ikek klarer å komme dit usett, hvis du har masse vakter etter deg er det kanskje ikke så rart at du kan få til det der med reading chair greia...hvor bra sneak har du? jeg vet ikek om det var tilfeldig eller ikke, men når jeg klom opp fra the old way elelr hva det heter, lå alle å sov, det hjalp nok veldig. prøv det. og jeg har et spm, jeg mista de derre bootsa som forbedra acrobatics 50pts. meninga at skal skje?:S
FredrikFtw Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Har gjort questet tre ganger, alle gangene har vaktene sovet. Heyward: Jepp, meninga at du skal miste dem.
invalid_user Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Når du er i sneak-mode, trykk på Caps Lock, da sniker du saktere. Da skal ikke vaktene se deg. Ellers påvirkes sneak av lys. Gjem deg regelmessig og ikke save før du er sikker på at det er helt ufarlig.
Schnickaschnicka Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 de sover de vaktene. jeg har kommet dit jeg er i rommet de sover. Akkurat kommet opp fra undergrunnen. Og bare jeg rører på meg kommer noen inn. Og alle som sover våkner. Noen måte jeg kan jukse på så jeg får kommet meg til reading chair usett. Har dårlig i sneak. Ikke bra
FredrikFtw Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Om du er dårlig i sneak, ta av støvlene. Og pass på at du ikke har fakkel fremme
Schnickaschnicka Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 må jeg bare gå kjempestille så blir jeg ikke merka? hva gjør jeg etter jeg har fått elder scrollen da?
Heyward Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 okey;) du burde bruke en spell eller no som gjør at du får life seeing, det er utrolig greit å ha der. kan hende det står en jævel akkurat der som deg. hvis du har noe som gir du deg life seeing kan holde øye med dem
Madeo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 du kan, KAN, kanskje drrepe vaktene 1 og 1 i sneak mode.. har drept 7 vakter på den måten, men bare en og en.. (blir ikke tatt da)
_ART_ Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 det her var litt confusing. du sier at du ikek klarer å komme dit usett, hvis du har masse vakter etter deg er det kanskje ikke så rart at du kan få til det der med reading chair greia...hvor bra sneak har du? jeg vet ikek om det var tilfeldig eller ikke, men når jeg klom opp fra the old way elelr hva det heter, lå alle å sov, det hjalp nok veldig. prøv det. og jeg har et spm, jeg mista de derre bootsa som forbedra acrobatics 50pts. meninga at skal skje?:S 6037693[/snapback] Du kan overleve fallet uten skoene og dermed ha de til senere. Jeg hadde noen potions som jeg brukte før jeg hoppet og nå løper jeg rundt med konstant 50+acrobatics. Ganske kjekt.
Schnickaschnicka Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 har skoene nå jeg. klarte questet. Men hater det at man ikke kan gi fra seg quest items når man er ferdig med questet det tilhørte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå