Gå til innhold

jeg har mario ;)

Nighte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis noen av dere skal spille mario om en stund..så gled dere til retro brettene...musikken og hele stemningen...oser av classic gaming :razz:

Og vannet i spillet...vannet...måten det beveger seg og reflekterer..utrolig.. og kamerasystemet er jo langt fra dårlig da...stor brukervennlighet hvis du bare gidder ta deg tid til å bruke kontrollen for å styre det. :wink:

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-03 16:27, skrev AciD18:

3 shines....elsker hvert sekund :wink:

Har en del og førti sprites nå... Ganske ålreit spill, full omtale er ute om noen få dager.

:smile:

Skrevet

I butikken jeg kjøpte det var det forresten umulig å få tak i spillet uten å ha forhåndsbestilt det...alt var bestilt på forhånd :wink:

Skrevet

har dessverre hørt en del negative ting om mario sunshine, men det skal ikke stoppe meg fra å kjøpe det, men venter selv på den nye pakken med gc, minnekort og mario.

Det skal bli koseligt det ja

Skrevet

Jippiii...

Jeg har fått SMS idag:) Har foreløpig kun spilt ca en time, og det virker kjempe bra sålangt.

Fint med den gamle mario musikken og lydene i bakgrunnen...får så god stemning..

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-03 20:13, skrev Nymfo- Olga:

Quote:

Den 2002-10-03 17:26, skrev Treblad:

Gøy for du , da! :smile:

Jaj ar Dexter.. Ikke mere bråk fra do! :smile:

Jeg vil ha Blinx!!!

Ehh....hva er poenget??

Skrevet

xbox fanboys vet du...

som ikke klarer å holde seg unna for å kritisere med uobjektive kommentarer.

Start deres egne threads om blinx da vel...det er ikke ute...

Katten ser forresten ut som et narkovrak :razz: (respons til xboxerne)

Skrevet

hihi, jeg fikk kjøpt det på mandag jeg var en spaceworld butikk som solgte det da. jeg kastet meg over det med en gang jeg så det stod PAL på esken

Skrevet

jeg har og kjøpt det idag..suverent sålangt (6 shine sprites). herlig stemning, musikk, kontroller, brett, farger, mmmmm

Skrevet

Jeg har 82 shines, dro det akkurat frem nå for og klare alle 120, digger spillet det er konge morsomt, retro steming er bra, når du booter opp spille og den lille pling lyden ved nintendo logoen vekker minner;P

Skrevet

ah, 12 stk. nå.

*spoiler ahead*:

noen andre som har møtt mecha-bowser? sinnsjukt morro å sikte seg inn og skyte mens en ruller rundt på berg og dal-bana.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...