Gå til innhold

sprenge tanks eller apc på 1 skudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet
rakett mot beltet i Rlife bare lammer stridsvognen...den tar den ikke ut.... beltene går av og du har en ikke manøverbar stridsvogn som er lett og ta ut....og du kan ikke se på en fasit og peke på hvor alle stridsvogner er svakest...stridsvogner er forskjellige og skapt til ulike formål...generelt er en stridsvogn sterkest framme og på sidene og svakest bak , under og over.

6036326[/snapback]

har jo egentlig rett, hva hjelper det å sprenge av beltet når den fremdeles kan skyte :roll::hmm:

6038689[/snapback]

Ingen som har sett "Redd menig Ryan" her? ;) Du går bare bort til tanksen, banker på slik at de åpner luka og hiver en granat inn :D
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan enkelt gjøre noe lignende i BF2. Bare løp bort til tanken som Spec-Op, sørg for at han ser deg, vent til han hopper ut og hopp inn selv. Du sprenger ikke akkuratt tanken, men du får den.

Endret av TheDarkListener
Skrevet
jeg har hørt at det går å sprenge en tanks eller apc på 1 skudd med antitank!

hvor må man treffe på tanksen eller apc'en da?

takk for hjelpen :D

6035085[/snapback]

Det skal gå ( har selv gjort det, og har blitt gjort det på..) Men hvor du treffer og/eller om det bare er en glitch bug det vet jeg ikke..

Men jeg vill tippe midt inn midtpartiet på tanksen.

Ellers er det beltene som gjelder ja, 2 skudd

Skrevet

Har tatt ut et par tanks med ett skudd som AT. Var på Warlord, og jeg hadde klatret opp på noen av bygningene... Ett skudd om du treffer dem ovenfra (iallfall det jeg har opplevd)

Skrevet
Har tatt ut et par tanks med ett skudd som AT. Var på Warlord, og jeg hadde klatret opp på noen av bygningene... Ett skudd om du treffer dem ovenfra (iallfall det jeg har opplevd)

6049580[/snapback]

Og tanken var absolutt helt uskadd?

Skrevet (endret)
Sikker på det?

På en tank er det svakeste punktet foran og bak på beltene, på en apc: eksospotta.

6035252[/snapback]

Tenk deg om. Hvorfor ville fronten på en tank være dårlig pansret? Er jo tross alt denne delen som vendes mot fienden.

6035256[/snapback]

Dette er Battlefield 2 min venn.

Vel, tanksen kom fra spawnen. Ikke no røyk eller andre "synlige" skader iallfall

6054547[/snapback]

Må være bug, ellers kan det være en spesiell tank som tåler mindre da eller noe.

Endret av xantir`
Skrevet (endret)

6049580[/snapback]

Warlord er et map i BF2 Special Force, så jeg vil tippe at du sikkert hadde RPG elns, noe som skader mere enn en vanlig AT.

Steike den RPG'en er digg :love:

EDIT: Bilde av RPG (Rocket Propelled Granade)

Endret av Steina
Skrevet

Det er mulig, men da må du ta i bruk en bug som gjør slik at du skyter to skudd i ett om du skjønner :thumbup:

Har mange ganger kasta to granater, to medic paks og to ammo packs..

De kommer fort bort, men når du skyter vinner ikke det ekstra skuddet og forsvinne før det har truffet sitt mål :cool:

Gjest Slettet-rXRozPkg
Skrevet

Hvis man treffer på rett plass på M1A2'en (Abrams), så tar man den ut med ett skudd (fra blikkboksen T-90). Skuddet rikosjerer, og "treffer 2 ganger" = død tank.

Det gjelder å treffe på en av de vinkla flatene på tårnet, så skudded rikosjerer ned i selve chassiet... Har gjort dette mange ganger, men bare når det nærkamp. På avstand er det best å sikte etter beltene.

Skrevet
Det er mulig, men da må du ta i bruk en bug som gjør slik at du skyter to skudd i ett om du skjønner :thumbup:

De kommer fort bort, men når du skyter vinner ikke det ekstra skuddet og forsvinne før det har truffet sitt mål :cool:

6072243[/snapback]

Det at det kommer 2 ammo-bags\ medic-pacs\ ect. er en bug ja, som vises bare til deg.

Den andre granaten (osv.) er ikke ekte. De andre ser ikke den, og den skader ikke.

Skrevet

6072243[/snapback]

Det at det kommer 2 ammo-bags\ medic-pacs\ ect. er en bug ja, som vises bare til deg.

Den andre granaten (osv.) er ikke ekte. De andre ser ikke den, og den skader ikke.

6074251[/snapback]

Vet, men det er denne bugen man bruker for og drepe en tanks på "ett" skudd..

Har blitt fortalt dette av en fyr :yes:

Skrevet
du skal ikke tro på alt du hører :p

Skal ta meg en tur innom strike at karkand og prøve det med å skyte en tanks ovenifra :p

6077412[/snapback]

Hehe..

Han er en liten luring å da :p

Skrevet
I RL kan man ta ut en tanks med en .50 kal rifle vi man er superduperuberpro sniper med masse flax :)

6077640[/snapback]

men så snakker vi også bf2 og i RL... Som nevnt før i denne posten (fritt sitert): I RL kan man sprenge en tank med et brekkjern, det tar bare litt tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...