Gå til innhold

Leaked PS3 video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crappy kvalitet ja, men dette såg faktisk jævlig bra ut. Om det er ekte vare og ingame kan dette bli morro. Overraska over farten og detaljane på flyspelet, ikkje tegn til hakking.

6029299[/snapback]

 

Mulig jeg tar feil men har ikke Sony sagt at de skal ha 120 fps alle spill på PS3? Da blir sånn fart som flyspillet ikke noe problem og uten frames problemer.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Crappy kvalitet ja, men dette såg faktisk jævlig bra ut. Om det er ekte vare og ingame kan dette bli morro. Overraska over farten og detaljane på flyspelet, ikkje tegn til hakking.

6029299[/snapback]

 

Vet ikke om jeg tar feil men har ikke Sony sagt at de skal ha 120 fps alle spill på PS3? Da blir sånn fart som flyspillet ikke noe problem og uten frames problemer.

6029381[/snapback]

 

bare Sony propaganda.

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat en "leaked" film. Det er fra GDC messen i år. Finnes bedre kvalitet rundt omkring. Mange lovende titler.

6029490[/snapback]

 

Har du en link til bedre kvalitet av filmen?

6029539[/snapback]

Nei. Husker ikke helt hvor. Men mener jeg har sett bedre kvalitet enn det der et sted.

 

Ikke noe særlig bedre men:

http://video.google.com/videosearch?q=gdc+ps3

Endret av TCi
Lenke til kommentar
bare Sony propaganda.

6029388[/snapback]

 

Har faktisk trua på PS3 vil bli veldig bra. Bare se fysikken på de folkene, eller flyten på flygespillet på slutten.

6029512[/snapback]

 

tenkte på det at alle spill skal kjøre på 120fps konstant.

 

hvis Sony holder det de lover betyr det at spilla kjører i 1080p oppløsning på 120fps.

tror det når jeg ser det.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Dette med 120 fps er intet mindre enn propaganda! Hvorfor i alle dager skal et spill kjøre i 120 frames per second nå tv-ene kun kan vise 60? Så vidt meg bekjent kjører en standard hd-tv på 50 eller 60 hertz. Mange pc-skjermer av crt-typen viser vel kanskje opp i 100. Jeg vet ikke helt hvordan det er med flatskjermer i pc-verden men av det jeg ahr sett går det mye i 70 hertz.

 

Ellers ser videoene jo lovende ut, det skal jeg ikke si noe på. Blir spennende å se hvilke spill som kommer til denne konsollen, og ikke minst hvor dyr den blir. Med all denne teknologien den får blir den nok en smule dyr. Det virker som det blir mange eksklusive spill denne generasjonen med nye konsoller. I og for seg er jo dette bra da det gir rom for mange forskjellige spill.

Lenke til kommentar
Dette med 120 fps er intet mindre enn propaganda! Hvorfor i alle dager skal et spill kjøre i 120 frames per second nå tv-ene kun kan vise 60?

6029819[/snapback]

 

De satser vel på HDTV og de har vel 100 eller mere hz?

6029850[/snapback]

Nei, de kjøre bare på 60Hz. Det er umulig å få 120fps på en TV. Fatter ikke hvordan de kan si noe sånt uten å ha noe grunnlag for fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...