^aM^ Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Heisann, jeg lurer på om det er noen her som spiller / har testet Rf online og hav er deres meninger om spillet? lurer fælt på om jeg skal kjøpe spillet eller om jeg skal se etter et annet mmo. Vurderer for øyeblikket RF og FF XI sterkt. mvh am
PoWerFeeD Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Hadde også lyst til å spille RF online, men jo mer jeg leste om det jo mindre fikk jeg lyst. Spillet er som ett futuristisk Lineage 2, altså, evig mye grinding, lite quests, få armors og karakter typer og egenvalg.
^aM^ Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Vet du om det er bra reward når du først får deg en level? spillet koster 400 spenn så er ikke sikker på om jeg gidder å invistere i dette hvis det er så halvferdig som mange sier.
Frosten Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 RF online er en evig grind ispedd daglig PvP battles som åpner for at man kan gjøre mer PvE, altså grinde gruver for penger. Dessuten så er spillet like dypt som en sølepytt. PvP består av hvem som har mest potions å drikke og det er så enkel moro at man går lei av det rimelig fort. For å øke i level må du drepe de samme monstrene om og om igjen med så liten variasjon at det er skremmende. Ser at du vurderer FF XI også og det er jo et mye bedre spill, men husk at dette er en evig grind også. Du trenger en gruppe for alt du gjør så dette er ikke et spill man kun spiller litt og litt. Her må du legge sjela i det.
Neppe Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 RF online er en evig grind ispedd daglig PvP battles som åpner for at man kan gjøre mer PvE, altså grinde gruver for penger.Dessuten så er spillet like dypt som en sølepytt. PvP består av hvem som har mest potions å drikke og det er så enkel moro at man går lei av det rimelig fort. For å øke i level må du drepe de samme monstrene om og om igjen med så liten variasjon at det er skremmende. Ser at du vurderer FF XI også og det er jo et mye bedre spill, men husk at dette er en evig grind også. Du trenger en gruppe for alt du gjør så dette er ikke et spill man kun spiller litt og litt. Her må du legge sjela i det. 6026851[/snapback] Som alle andre MMORPG...
Nightjinx Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg spiller RF Online for tiden. Har masse moro i det, men husk at dette er ikke noe vestlig mmo. Dette er utgitt på lisens fra korea. Alle mmo har xp grind, men kanskje litt mer tydlig i asiatiske mmo. Jeg vil si at alle mmo vil bestandig være beta versjoner. Det er alltids noe som blir endret på. Jeg har ikke møt noen bugs i spillet, opplevde mer bugs i wow. For de 400, så har du betalt for den første måneden. Der er ikke så veldig variert utstyr , men du kan oppgradere utstyret. Dette er episode 1 i historien og de driver og beta tester episode 2 i korea. Men til slutt er det opp til den enkelte. Du får ikke mer enn hva du putter inn. Su skal først og fremst ha det morro. Det er bare et spill.
Jakartabebopp Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Spillets offisielle hjemmeside Les og bli klok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå