Gå til innhold

Kommer ikke Half Life Episode 1 i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ikke Half Life Episode 1 komme på Steam i dag: 1 Mai?? På traileren stod det at vi kunne laste det ned på steam 1 Mai å det kom ut i butikkene 1 juni! jeg har ikke merket noe om spillet har kommet :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Restart Steam du så får du en nyhet. De skal starte preloading iløpet av uka.

Nå kan du faktisk kjøpe headcrap puter via Valve Store. genialt :p

Endret av lavizh
Skrevet (endret)

OBS: Til de som tenker å skaffe seg den, internasjonal frakt er rådyrt. Kostere mere enn det den koster. Lest at dersom du kjøper den og en plakat av Dog, så koster det over $60 i frakt!

Endret av TCi
Skrevet

Da må det være nye priser, for jeg og noen kompiser bestilte noen DIGRE musematter fra USA for et år siden, ca en kilo tilsammen tenker jeg. Var ikke mye frakt der ihvertfal.

Skrevet (endret)

Bare det jeg leste på Halflife2.net

http://www.halflife2.net/

UPDATE: For all you people who don't live in the US of A, the plush headcrab might leave a gaping hole in your wallet. International shipping costs $27 - more than the 'crab itself. Upon ordering my headcrab and Dog poster, the total price skyrocketed to $61. Ye hath been warned.

ps: ser jeg tolket den litt feil...

Endret av TCi
  • 2 uker senere...
Skrevet

Episode 1 er en fortsettelse der Half Life 2 stopper. Gleder meg, hørte og rykte om ny mod som skal komme ut/lanseres samtidig som episode 1 kommer ut på markedet :) Håper på det beste!

Skrevet

VALVe har en avtale med Microsoft nå. Jeg regner med Half-Life 2: Episode One vil komme til XBOX (om ikke til XBOX360). Half-Life 2 kom jo ut til XBOX.

Internasjonal frakt

Ja frakt er dyrt. Også må du regne med fortollingsgebyrer også. Jeg bestilte et oppgraderingskit for Mini Maglite slik at den kan bruke lysdioder. Total ordre kom på 80 dollar inkl. frakt også når jeg henta pakka på Posten måtte jeg punge ut med fortollingsgebyr på 183 spenn. Det var forenklet tollbehandling. Skal du bestille så sats heller på å få kjøpt av noen på eBay De sender det som regel som gave og merker den slik at du skal slippe mesteparten av gebyrene. Mange firmaer i USA er jo så forbanna lovlydige og har ikke noe praksis på å merke spesielt så man slipper gebyrer.

Ja jeg ble eid med tanke på at det kun var noe LED greier til et par Mini Maglites. Men samma om det koster litt. Jeg driter i det. Jeg skal ha LED på maglite. Siden LED er mye mer gjerrig på strømmen bare måtte jeg ha det nærmest uansett pris. Du får ikke akkurat kjøpt dette i Norge heller. [barnslig] Luxeon LED rules! :w00t: [/barnslig]

Skrevet
VALVe har en avtale med Microsoft nå. Jeg regner med Half-Life 2: Episode One vil komme til XBOX (om ikke til XBOX360). Half-Life 2 kom jo ut til XBOX.

Fantastisk! Gleder meg så! Du har vel ingen anelse tid det kommer?

Internasjonal frakt

Ja frakt er dyrt. Også må du regne med fortollingsgebyrer også. Jeg bestilte et oppgraderingskit for Mini Maglite slik at den kan bruke lysdioder. Total ordre kom på 80 dollar inkl. frakt også når jeg henta pakka på Posten måtte jeg punge ut med fortollingsgebyr på 183 spenn. Det var forenklet tollbehandling. Skal du bestille så sats heller på å få kjøpt av noen på eBay De sender det som regel som gave og merker den slik at du skal slippe mesteparten av gebyrene. Mange firmaer i USA er jo så forbanna lovlydige og har ikke noe praksis på å merke spesielt så man slipper gebyrer.

Hvorfor forteller du oss dette? Hvis det er spillet du tenker på, kan man ikke bare handle det i butikken når det kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...